FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 29 marca 2012

Produkuje się w Szufladzie.

Na blogu Szuflady - gdzie mam przyjemność być Projektantką dziś przyszła kolej na tzw. " Tygodniówkę" co to oznacza ??? A to, że co tydzień inna projetantka ma opublikować wybraną przez siebie ciekawostkę - w rozumieniu wszelakim ;-)
W tym tygodniu ja  ;-)
Zatem podrzuciłam taki krótki tutek jak ozodbić akrylowe jajko.
Perwnie wiele z Was to wie i robi o wiele lepsze niż ja jajeczka, ale dla tych, którzy mają ochotę skorzystać i zobaczyć co "wyprodukowałam" zapraszam do Szuflady klik tutaj.


Wszystkim odwiedzającym serdecznie dziękuję za każde słowo, które tu zostawiacie !!!!!!!!!!!!

15 komentarzy:

joie... pisze...

Jajeczko śliczne z pięknym motywem... papier ryżowy uwielbia moja Maja... Jak ozdabia coś decu to zawsze tym papierem :) Pewnie dlatego, ze nie rwie się jej i spokojnie może z nim pracować :) Ostatnio też stworzyła trzy pisaneczki na konkurs w szkole :)

Buziaki Aguś :*

Unknown pisze...

bardzo ładne i pewnie nie zajęło Ci dużo czasu...

póki co decu to jeszcze nie moja bajka, ale idę do tutoriala - raczej nie zaszkodzi się czegoś nauczyć :)

Pozdrawiam

Unknown pisze...

śliczne jajo w fioletach ma się rozumieć. Gratuluję projektowania dla Szuflady. buziaki

Kajka pisze...

Och Aga, wszystkie Twoje jaja są tak piekne , że przykleiłam się przez to do monitora.
Ucałowania i mam nadzieję, że do szybkiego zobaczenia

Nana pisze...

Śliczne wiosenne jajko :) A tutek bardzo przydatny.
Pozdrawiam.

ANA pisze...

:):)

Ewa pisze...

Cudne jajeczko, niestety ja do takich rzeczy mam dwie lewe ręce:)
Pozdrawiam cieplutko

ABily pisze...

Świetny tutorial:)Aga, a czy mozna ten tutorial stosować na jaja nietransparentne?Tzn czy papier ryżowy będzie nadal tak fajnie wygladal czy to mijałoby się z celem?

czary mary z materiału pisze...

bardzo fajny tutek ,moze nawet kiedyś sie odważę zrobic :))

Anonimowy pisze...

Lubię Twoje deku w fioletach :) Uściski serdeczne

impresja pisze...

Kursik pierwsza klasa :) Lubię kursiki i to dobrze, że powstają (nawet wtedy, gdy wiele osób wie jak to zrobić, znajdzie się tysiąć, który nie wie ;)) Pozdrawiam

kajka pisze...

Piekne i przydatne za jednym zamachiem!

Slow Life Content pisze...

Piękne jajeczko i czemu, ach czemu nie dziwi mnie, że w fiolecie ;*

mamuska73 pisze...

duzo latwiej i mniej zabawy przy akrylach to zrobic decu od srodka;efekt ten sam a odpada lakierowanie;tyle ze najpierw nakleja sie matyw a potem papier ryzowy

Kaprys pisze...

Mamuska73
Jak zerkniesz do Szuflady to na samym początku postu napisałam, że podaję jeden z dwóch ten trudniejszy, łatwiejszy to ten o którym piszesz.
A