FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 15 kwietnia 2010

Prawidła krok po kroku.

Jakiś czas temu kupiłam na allegro parę prawideł, musiały nabrać mocy urzędowej i odstać swoje...
Stały, stały i doczekały się nowej szaty.
Pomyślałam sobie, że dla odmiany przedstawię Wam krok po kroku jaki był proces ich powstawania.

Tak wyglądały w wersji staro-surowej.
Ponieważ barwa drzewa była dość ciemna, pomalowałam je dwa razy farbą Dekoral kolor kremowo-beżowy.


Farba



Zdjęcie pochodzi ze strony; http://www.dekoral.pl/


Następnie naklejałam motywy serwetkowe, na już wyschniętą i przeszlifowaną powierznię.
Używam kleju  Velo firmy Stamperia, jest to jeden z dwóch proponowanych przez tą firmę klejów do dekupażu;
niestety droższy, ale o wiele lepiej zachowuje się podczas klejenia motywów serwetkowych.


Więcej informacji o klejach na stronie http://www.stamperia.com.pl/

Najpierw wzory nutkowe poszły w ruch ....





Następnie fiołki.





Na tak przygotowaną i dobrze wysuszoną powierzchnię nałożyłam Crackle Medium.
Nakładamy najpierw Step 1, czekamy aż wyschnie i następnie nakładamy Step 2.
Po jego położeniu na zdobionej powierzchni pojawi się nam siateczka pęknięć.
Ich intensywność i szerokość zależeć będzie od ilości nałożonego preparatu.


Po około 12 godzinach od nałożenia medium ( najlepiej zostawić na noc ) wypełniamy otrzymane spękania Porporiną - występuje w czterech kolorach - złoty jasny, stare zloty, srebrny  i miedź.
Ja wybrałam stare złoto.
W każde nawet najdroniejsze pęknięcie został wtarty złoty proszek.

Tak wyglądają prawidła po wypełnieniu spękań, teraz tylko i aż tylko czeka mnie lakierowanie.








Pozostając w temacie fiołków zrobiłam jeszcze małe puzdreko w kształcie serca.






Mam nadzieję, że dzisiejszy post - nieco odmienny -  spodobał się Wam i może kiedyś przyniesie owoce w postaci Waszych własnoręcznie wykonanych prac.
Jeśli będziecie miały ochotę podzielić się ze mną swoimi osiągnięciami jestem otwarta na maile ze zdjęciami.
Zatem życzę miłej pracy !!!


Dziękuję za wszystkie maile i komantarze !!!
Życzę Wam miłego i słonecznego dnia !!!

23 komentarze:

gabraj pisze...

Przepięknie wyszło. Zastanawiałam się, co możesz z nich wyczarować. Takiej opcji, przyznam się, nie brałam pod uwagę. Tym bardziej jestem mile zaskoczona. Gratuluję pomysłu.

Kasia pisze...

Wyszło pięknie. Mogłyby to byc prawidła do butów Chopina.
Może kiedyś odważę sie spróbowac dekupażu.
Pozdrawiam słonecznie

MariaPar pisze...

Świetny, prosty instruktaż. Prawidła...super.
Pozdrawiam serdecznie

Danuta pisze...

Witam. Prawidła super Pani wyszły. Ja też jestem w trakcie ozdabiania moich prawideł.Jeszcze mam parę elementów dokleić i lakier.Ale zaciekawiło mnie to u Pani że farbę dekoralu Pani użyła . Czyli taka farba się też nadaje.

Atena pisze...

Swietny kursik przedstawilas,prawidla wyszly pieknie.
Tez mam prawidla surowe i chyba podpatrze ten Twoj pomysl,a bardzo lubie motyw nutek.
Pisze wlasnie meila do Ciebie.
Pozdrawiam i sciskam.

bestyjeczka pisze...

bardzo przydatny kursik, a prezentowane prawidła wyszły rewelacyjnie!

Zula pisze...

Super wyszło!

Darsi pisze...

Wspaniale - przepiękny efekt końcowy. Czytając takie posty, aż się chce spróbować przygody z deco. Ja swoją na pewno kiedyś zacznę, narazie "dojrzewam" ;) Pozdrawiam cieplutko.

ewetka pisze...

Instrukcja na pewno będzie pomocna wielu osobom zaglądającym do Ciebie. Prawidła przeobraziłaś nie do poznania :). Ślicznie wyszły.Pozdrawiam

arsarnem pisze...

Wiesz Agnieszko chyba to jedna z Twoich prac która podoba mi się najbardziej:), wszystko tak ładnie współgra ze sobą, fiołki są sliczne i te nutki mi sie podoboją naprawdę super!

Aga robie-bo-lubie pisze...

Jakiś czas temu też robiłam prawidełka i kopyto szewskie. Takie właśnie popękane i w róże. Ale Twoje nutki za to mnie zachwyciły. Super pomysł! Kto by pomyślał... na prawidłach...

raeszka pisze...

Ja jestem laikiem w tej dziedzinie, a tak już coś wiem :).

z potrzebywnetrza pisze...

Aga dzięki za kursik!!!bardzo!!
Bardzo podoba mi się motyw nut.
(To nie była wina kapsloka)pozdrówka

Destiny ikt pisze...

Ale co ja mam napisać... one są cudowne. Piękne i.. no wiesz o co mi chodzi :) Zachwyciły mnie.
Pozdrawiam gorąco!

Annasza pisze...

Świetny kursik, bardzo ci za niego dziękuję!

A prawidła wyszły super!

Marzena pisze...

Cudowna przemianę przeszły

Szara pisze...

Masz niewątpliwie wielki talent. Wspaniale ozdobione prawidła i naprawdę śliczne pudełeczko... gratulacje ;)

Fioletowe poddasze pisze...

Podziwiam Twój decupage. Ja próbowałam ale nie bardzo mi wyszło :(

Zdolność-tworzenia pisze...

Świetny pomysł bo nietypowy. Na dodatek i na prezent i do użytku.

zetkaArt pisze...

Piękne te prawidła - aż mam ochotę na takie :)

Motylek pisze...

Swietny kursik. Sama mam w pudełku prawidła i czekają na swoją kolej:) Na pewno skorzystam z Twojego instruktażu, bo nie robiłam jeszcze nic tym sposobem. Podoba mi się Twój blog, będę do Ciebie z przyjemnością zaglądać, pozdrawiam

ANA pisze...

Zaniemówiłam, cudne :)

Anonimowy pisze...

ja dopiero zaczynam przygodę z różnymi formami twórczości i przeglądam blogi szukając inspiracji i konkretnych rad więc ten wpis jest dla mnie fantastyczny :)