FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 22 listopada 2012

Bombki z Kolędnikami i widoczkiem oraz sposób na dekorację bombki.

Dziś jeszczeklka bombek ;-) 


Z kolędnikami


Z zimowym widoczkiem i białą Gwiazdą Betlejemską.


Bombki z myszkami już zancie, ale chciałam zaprezentować Wam szybki i dobry sposób na dekorację boków bombek.

Wspaniałą cienką taśmę dwustronnie klejącą wypatrzyłam w sklepiku Ani " Decoupage Garden "


Taśma wąska i świetnie się z nią pracuje, doskonała do atłasowych tasiemek o szer 0,5 cm; 
można ją równiez okleić boki i posypać brokatem, który doskonale przylega do taśmy.

Taśma jest tutaj ;-) klik.

Dzięki tej wspaniałej pomocy nie trzeba brudzić palców i długo czekać jak w przypadku kleju Magic.
Doskonale sprawdzi się również przy dekoracji drewnianych przedmiotów.

Zapraszam na szybką instrukcję postępowania.









17 komentarzy:

ElaKonfacela pisze...

Śliczne bombeczki :-) dzięki za tutek, na pewno się przyda!

petra bluszcz pisze...

Bombki jak zwykle cudowne! Super pomysł z wykorzystaniem taśmy dwustronnej. Faktycznie oszczędność czasu :)
Pozdrawiam cieplutko!

Black Cat pisze...

Świetny pomysł z taka cieniutką dwostronną tasiemnką. Bombki - jak zawsze u Kaprysi - są śliczne.
pozdrawiam ciepło

Ti-Tinka pisze...

śliczności ;) no nie mogę się napatrzeć ;)

Ewelina Jaślan-Klisik pisze...

Śliczne, dzięki za pomysł :)))

Blue-Anna pisze...

Cudowna z kolędnikami:)

lejdi.ana pisze...

Prześliczne bombki!!
będą wspaniałą ozdobą na Święta:)
pozdrawiam ciepło:-)
ps. napisz Agnieszko co z serduszkiem, wysyłałaś już może?

aldi pisze...

Sliczne bombki

Ulotne Chwile pisze...

Dzięki Aga:)za kursik:)
Ja kleję magikiem:)i męczę się troszkę,a tu proszę można łatwiej, szybciej:)))
Ale to w końcu moje pierwsze takie bombki więc muszę jeszcze wiele się nauczyć:)
Ściskam cieplutko

Asia pisze...

Jakie śliczne , sam nabrałam ochoty na ozdabianie bombek.

Beata pisze...

Cudne bombeczki :)

czary mary z materiału pisze...

Bombki są po prostu cudowne !!A i tutorial bardzo fajny :))

Slow Life Content pisze...

Aguś śliczne te Twoje bombeczki :) Zdecydowanie musisz się zaopatrzyć w większą ilość serwetek z kolędnikami :)

Kajka pisze...

Aga, Twoich bombek nikt i nic nie przebije.
Kochana, GRATULACJE. Bardzo się cieszę, że podzieliłaś się z nami tak cudną wiadomością. Strasznie chciałabym Cię zobaczyc jeszcze przed.
Mam nadzieję, że mi się uda.
Buziole

Dekolandia pisze...

Piękne bombki! Pomysł z taśmą świetny - szybko i łatwo można zamaskować wiele rzeczy. Pozdrawiam :)

Ilona pisze...

Jakie piękne bombki... nawet nie wiem którą miałabym wybrać...
Święta już blisko!
Ściskam Ilona

Nostalgia pisze...

Cudne te bombki! Ale te myszki tak fantastyczne i urocze, że skradły mi serce :)