FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 2 lutego 2010

Nowe decoupage.

Właśnie wykończyłam kilka nowych przedmiocików.
Zapraszam do obejrzenia.

Komplet "Czerwona róża"

Pojemnik z serduszkiem "Fiołki"


Chustecznik "Czekoladki"


Następnym razem zaprezentuję, kolejne stadko butelek... to już chyba trzecia odsłona ich będzie a zapasik nadal nie wyczerpany ;-)

10 komentarzy:

Aga robie-bo-lubie pisze...

Podobają mi się motywy z różami. Bardzo ładnie wyszły spękania. I ta ognista czerwień...

z potrzebywnetrza pisze...

...z takim słodkim pudełkiem nawet katar staje się milszy.
Agnieszko nie znam zasad wyróżnień-czy należy przekazać je dalej...Pozdrawiam?

MariaPar pisze...

A ja stawiam na fiołki. Śliczne. Pozdrawiam

kaprysia pisze...

Ależ Ty masz oszałamiające tępo produkcji! Podziwiam! Pojemnik z fiołkami i serduszkiem najpiękniejszy:)Pozdrawiam ciepło:)))

Łódka pisze...

Pięknie, nadadzą niezwykłego klimatu w domu :-)

raeszka pisze...

o jakie wszystko jest śliczne, najbardziej mi się buźka uśmiechnęła na "słodki" chustecznik, bo ja wielki łasuch jestem hihi

Sklepik pisze...

Bardzo oryginalne i ładne.

Kaprys pisze...

Mariopar- fiołki to mój ulubionny wzór, nie tylko ze względu no kolor ;-)
Drogie imienniczki - jestem łasuchem, zatem podzielam Wasze zdanie co do chustecznika ;-)
Kaprysiu - tak jakoś mi wychodzi, ciągle coś robię, już kończę nowe karafki...
Za słowa uznania wszelakiego bardzo dziękuję, są one motorkiem do dalszej pracy ;-)
Zatem będę Was dalej zamęczać fotkami jej efektów.
Aga

MROFKA pisze...

Chustecznik "czekoladki" tak słodki, że taki łasuch jak ja myśli tylko o słodyczach.
Najbardziej podoba mi się pojemnik z serduszkiem "Fiołki". Jest taki ładny, że aż ... . Zamarzył mi się taki.

elisaday79 pisze...

Pojemnik z fiołkami! Zakochałam się w nim! SUPER!!!:)Pozdrawiam:)