FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 23 lutego 2010

Serwetkomania ....

W najbliższym czasie zamierzam zająć się pisankami dekupażowymi z gęsich wydmuszek.
Z tej okazji ( każdy pretekst jest dobry )wybrałam się na zakupy serwetkowe ;-)
Oj nic tak nie poporawia nastroju jak kilka paczek nowych serwetek...
Myślę, że każda z nas tak ma, że zakupy "produktów" twórczych są lekiem na całe zło...
Żeby Was nie przerażać pokazuję na zdjęciu, tylko kilka nabytych wzorów.




Zapewne wraz z postępem prac nad piasnkami, będę je Wam prezentowała.

9 komentarzy:

Aga robie-bo-lubie pisze...

Ja też! Ja też mam manię kupowania serwetek, chociaż w pracowni zalegają ich niezliczone ilości ;-) I też zaopatrzyłam się w drobiowe serwetki, ale jakoś serca do jaj nie mam... Brak weny? Z niecierpliwością czekam na Twoje!

Łódka pisze...

Hm, zastanawiam się ile Ty tego nakupowałaś :-) Czekam na efekty :-)

Natalia pisze...

A ja mam kilka podwójnych i mogę się podzielić:)

Penelopa pisze...

Jak się zabierasz za jaja, to muszę się sprężać ;) z odpowiedzią.

Mazmika pisze...

Już się nie mogę doczekać Twoich pisanek. Tworzone z tak ślicznych serwetek z pewnością będą piękne. A ilość wydmuszek na zdjęciu- oszałamiająca!

Lacrima pisze...

Aż mi się oczęta zaśmiały :)

MariaPar pisze...

Zapowiada się twórczo !

Kaprys pisze...

Trzymajcie kciuki, zawsze robiłam jajka drewniane, a teraz wielkie wyzwanie 50 gęsich wydmuszek ...
Może nie być łatwo ...

elisaday79 pisze...

Czekamy na efekty!:)