FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 9 marca 2010

Fiołkowe jajeczka.

Dziś zaprezentuje Wam następny wzorek umieszczony na wydmuszkach.
Nie mogło stać się inaczej ... jest w moim ulubionym kolorze.


I jeszcze trochę...








Niestety nie na zdjęciach wyszły odblaski...
Ale co się dziwić po takiej ilości lakieru...


Jutro następne wzorki, zapraszam do odwiedzenia  mnie.

17 komentarzy:

La Raposa pisze...

Piękne te twoje fiołkowe wydmuszki :)

P.S. Przesyłka już dotarła, jeszcze raz dziękuję za fantastyczne prezenty.

Pozdrawiam
Agnieszka

z potrzebywnetrza pisze...

Napracowałaś się Sóweczko-ale efekt fantastyczny.Dzisiaj nadrobię odbiór wyróżnienia,za które serdecznie dziękuję.Serdeczne pozdrówka.aga

bestyjeczka pisze...

Wspaniałe wiosenne pisanki! Wzór śliczny klasyczny i raczej się nie znudzi.

Aga robie-bo-lubie pisze...

Jajka świetnie prezentują się w koszyczku. Chyba zrobię sobie takie cuś na stół...

Kaprys pisze...

Bestyjeczko mnie się chyba nigdy nie znudzi ...fiołki i fiolet dobrany zestaw ;-)
Agnieszko - Sówka już ledwo na oczy patrzy ale wysiaduję dalej jajeczka ;-)
Ago koszyk to odwysk z kupionych wcześniej hiacyntów.

Jagna pisze...

przeliczne jajeczka.... takie wymuskane i ogromnie optymistyczne...Kiedy je zobaczyłam, od razu poczułam wiosnę. ;)
Pozdrawiam serdecznie:)
Jagna

MROFKA pisze...

Agnieszko,
dotarła (dzisiaj odebrałam z poczty, mojej córce wydać nie chcieli i chociaż choram okrutnie nie mogłam nie wyjść i nie zobaczyć tych słodkości, którymi mnie obdarowałaś).
Buteleczka śliczna (kunsztyk prawdziwy) a herbatka pyszna. Jutro umieszczę na blogu zdjęć kilka.
Dziękuję, sprawiłaś mi ogromną radość.

Peninia / Gosia pisze...

Ach jakie wspaniałe...cały czas podziwiam!Jesteś Mistrzynią:))Promyki słonka posyłam:)

Łódka pisze...

Piękne są :-)
Zapraszam po wyróżnienie :-)

KORONKA pisze...

Są śliczne te jajeczka! Uwielbiam fiołki, ich piękny kolor. W połączeniu z bielą i zielenią wyglądają wyjątkowo ładnie.

Joasiunia:) pisze...

Słodziuteńkie... Ach tęsknię za zapachem fiołków:):):)

Penelopa pisze...

Do tego motywu miałam swego czasu słabość :)

elisaday79 pisze...

To także mój ulubiony kolor:) I tak mi się wiosennie kojarzą:)

izary pisze...

ten motyw podobnie jak róże jest niezawodny i ponadczasowy, Bardzo pięknie współgra z jajkami.
Ale ciekawi mnie jeszcze jedno....jak ,,obrabiasz,, dziurkę wydmuszki :)

raeszka pisze...

nie ma co zdolna jest z Ciebie dziewczyna :).

ewetka pisze...

Dopiero teraz zoabczyłam, że już takie wyróżnienie dostałaś wcześniej, gapa ze mnie, trudno. Fiolet to również moj ulubiony kolor więc wzdycham sobie do tych jajek (nigdy wcześniej tego n ie robiłam :)). Sliczne, jesteś zdolna :)

Migoshia pisze...

uwielbiam ten motyw - w zeszłym roku też były u mnie takie jajeczka, i w tym roku też będą - po prostu motyw jest prześliczny...