FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

poniedziałek, 29 marca 2010

Ptaszki ćwierkają oraz różane prace.

Kiedy pokazywałam pisanki z ptaszkami cieszyły się one u Was dużym uznaniem, zatem postanowiłam zrobić coś jeszcze z tym samym motywem i mamy ...

Z jednej strony taki ptaszek.
A z drugiej taki...


oraz doniczka



Trochę różanych dekoracji;


Jakiś czas temu prezentowałam Wam chustecznik z tym samym wzorem.




Róże to takie majestatyczne kwiaty.
Zatem posyłam kilka moim komentującym odwiedzającym.
Dziękuję za Waszą obecność.


Zdjęcie zaczerpnięte z sieci.

14 komentarzy:

MariaPar pisze...

Tak, teraz faktycznie zaobserwowałam zwiększone zainteresowanie ptasim motywem. Bardzo modne są ostatnio porcelanowe figurki ptaków, białe i wielobarwne znanych manufaktur.
Pozdrawiam

Atena pisze...

Piekne prace dzis nam zaprezentowalas.
Ostatnie pudelko bardzo ladne.
Pozdrawiam

Kasia pisze...

Piękny bukiet, dziękuję :)
Ptaszki super,podoba mi się doniczka. Pudełka z różami piękne
Pozdrawiam

z potrzebywnetrza pisze...

Aguś-takie cuda zamieszczasz ze oczy napawam wciąż i wciąż.Popracowałaś z decu nie mało.Lalunie sam miód !!!!!i choć mój ulubiony kolor to zieleń -czarna jest boska.naj ,naj..
Dzisiaj miałam bardzo ważny dzień -ale juz prawie się kończy..na szczęście...pozdrówka-aga

Joasiunia:) pisze...

O jaaaaaaaa!!! Za taką szkatułkę dałabym się pokroić cudna jest!!!

A ja czekam na kursik jak przykleić duży wzór na coś co chcemy zdekupażować:D

elisaday79 pisze...

Ptaszki są śliczne, też mi się podobają, nie dziwię się więc, że tak wszyscy je chwalą!
Różyczki też są urocze-takie ozdoby to świetny dodatek do kobiecego pokoju!
Buziaki:)

Mazmika pisze...

Ptaszkom bardzo ładnie nie tylko na jajkach...doniczka pięknie wyszła,a ta pierwsza szkatułka wygląda bardzo wytwornie...podziwiam Twoje decoupagowanie :)

Annasza pisze...

Piękne prace, jak zawsze :)) Ptaszki królują, ale dla mnie róża jest motywem najpiękniejszym jednak :)))

Zula pisze...

Śliczności!
Pozdrawiam

Szara pisze...

Te motywy ptaszkowe są naprawdę ładne, ale mi osobiście bardzo do gustu przypadły różane :)
Piękne prace^^

arsarnem pisze...

Miłego dnia Agnieszko! wzór z różami w koszu jest niewiarygodnie piękny!

Wisienka pisze...

Właśnie, róże w koszu po prostu obłędne :)

ewetka pisze...

Śliczne prace, aż miło oko nacieszyć,róże na kasetkach urocze, a butelka z ptaszkami i doniczka też bardzo mi się podoba.Masz piękne serwetki, myślę, że to nie nasze... :).Pozdrawiam

Penelopa pisze...

A mnie pudełka różane zmagnetyzowały :)
Pozdrawiam