FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

niedziela, 7 marca 2010

Świat widziany przez różowe okulary.

Taką oto karafkę "wykończyłam" wczoraj ;-)
Różowy kolor ...hmmmmm
Trochę jak nie ja bym ją robiła...
Ale zdecydowanie potwierdzam, że jest mojego autorstwa.
Trochę na złość zimie króluje dziś różowy.....


Szkoda, że nie mam różowych okularów, może wtedy świat wyglądałby zupełnie inaczej ...


Ciekawe czy w
TYM innym świecie wyglądałbym tak ???


A może tak ???


Albo tak ....



Pewnego dnia opowiem Wam o mojej miłości do kapeluszy ...

8 komentarzy:

MROFKA pisze...

Różowy to fajny kolor a jego niektóre odcienie mnie zachwycają (szczególnie te pastelowe).
Myślę, że w TYM innym świecie wyglądałabyś dużo lepiej niż na tych zdjęciach. ;-)

Joasiunia:) pisze...

Piękna karafka...:)

Sklepik pisze...

Ja też z nostalgią spoglądam na takie zdjęcia. Ale boję się że w tym innym świecie mogłabym być chłopką zwykłą, wstającą co dnia o świcie i zapracowującą się na włościach swojego Pana :)

Anonimowy pisze...

Ciekawe, że wszyscy wyrzekający się różu tworzą przecudne różowe dzieła....
Dla mnie bomba... bardzo by mi to pasowało do obecnego wystroju w pokoju...

Fioletowe poddasze pisze...

Pięknie robisz te spękania. Ja ostatnio próbowałam też swoich sił ale niestety poniosłam sromotną klęskę. Albo mam jakieś stare preparaty albo coś źle zrobiłam.

Natalia pisze...

A ja jeszcze oprócz karafki wypatrzyłam chyba śliczną ramkę do zdjęcia;)

kaprysia pisze...

Już ja wolę jak wyglądasz jak wyglądasz:)A karafka w moich tonacjach jak mam dobry humor:) Piękny motyw Ci wyszedł. Pozdrawiam:)

elisaday79 pisze...

Ślicznie wychodzą Ci te małe dziełka z decu:) Bardzo kobiece i bardzo romantyczne, bogato zdobione. A co do tego jak mogłabyś wyglądać, to jestem pewna, że o niebo lepiej niż na tych obrazkach!:)
Miłego dnia!:)