FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 14 kwietnia 2010

Korona w towarzystwie szarości i ptaszków...

Poszukiwania korony zakończone sukcesem !!!
Kupiona !!!
Jest już u mnie w domu !!!

Zapraszam do obejrzenia ;-)


Wiszący ptaszek.





Ptaszkową paterkę kupiłam tuż przed świętami.




Wysłużone korale...dostałam kiedyś od mojego Taty ;-)
Lubię je zakładać do bieli i szarości.


Korona niewielka, wspaniale prezentuje się ze świecą w środku ...





Dziś wyszło szaro, ale następnym razam postaram się żeby było kolorowo !!!
U mnie za oknem też szaro...

14 komentarzy:

Aga robie-bo-lubie pisze...

Szary jest trendy! ;) Korona i szary ptaszek cudne. Ach, kiedy mnie uda się upolować coś takiego? Ale cały czas poszukuję!

Zula pisze...

Piękna aranżacja, piękna korona!

Kasia pisze...

Piękna aranżacja Korona super.
U mnie słonecznie więc przesylam sloneczne pozdrowienia

Atena pisze...

Ja tez jeszcze marze o koronie.
Twoja cudna.
Pozdrawiam

bestyjeczka pisze...

Gratuluję nowego nabytku, aranżować można bez końca. Detale - miodzio: korale, ptaszki...

arsarnem pisze...

korona jest piękna!

Natalia pisze...

Kochana a gdzie kupiłaś taką koronę?
Ja szukam już sporo czasu i nic,albo wielkie jak nie wiem co albo cena,że ho ho;/
I nawet mi się zrymowało;)
Uściski!

MariaPar pisze...

Fajna korona. A za oknem mam jesień. Pozdrawiam serdecznie

Anonimowy pisze...

a gdzie zakupiłąs tą korone bo juz chwile na taka poluje?????

Łódka pisze...

Śliczności! Takie klimatyczne :-)

anya.es pisze...

boska dekoracja... mniam po prostu!:)

aga pisze...

No no dekoracja piękna...ptaszek mnie urzekł no i korona oczywiście też...pozdrawiam

ewetka pisze...

Za oknem szaro więc trzeba uciekać od szarości :), Już Ty coś wymyślisz :), świetna "zdobycz". Pozdrawiam

Szara pisze...

Korona ;) Niedawno widziałam koronę na drobnym pchlim targu po drugiej stronie ulicy od mojego domku. Niestety była dużo mniej ciekawa niż ta. Świetny nabytek