FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 6 kwietnia 2010

Przygotowania do wystawy.

Kochane nadal mam problemy z siecią ... każdą czynność robię po kilka razy a tu czasu brak....
Jestem w trakcie przygotowywania wystawy dekupażu.
Pewnie jutro podam Wam więcej informacji.
Dziś tyle wiem:
Wernisaż dnia 11 kwietnia początek godzina 16.
Miejsce Gminne Centrum Kultury w Mrozach
ul. Mickiewicza 22
05-320 Mrozy

http://www.kulturalnemrozy.pl/news.php

Dziś jeszcze na stronie nie ma żadnych informacji, ale w najbliższych dniach będzie wstawiony anons.

Moje blogowanie będzie w tym tygodniu ograniczone z racji przygotowań.

Zapraszam na wystawę - wiem, że wiele z Was jest z daleka, ale będzie wiryualna relacja; jeśli mieszkacie w okolicach Warszawy, to może znajdziecie czas na wycieczkę do Mrozów, to kierunek Terespol, za Mińskiem Mazowieckim.




15 komentarzy:

MariaPar pisze...

Pracuj, pracuj ! Pokazuj jak najwięcej swoich prac ! Powodzenia

bestyjeczka pisze...

Trzymam kciuki za powodzenie wystawy ;-) i liczę na fotorelację po!

Agnieszka pisze...

Twoje prace są tak oryginalne i ładne,że wystawa na pewno będzie oblegana przez tłumy.
Powodzenia:)

Joasiunia:) pisze...

Oj z chęcią bym wpadła... Ale ja to mam baaardzo daleko:/ Trzymam kciukasy za wystawę:*:*:* Na pewno będzie dobrze:)

A deseczka na kalendarz... Miodzio mmmm:)

Zula pisze...

Szkoda, że to tak daleko ode mnie :(
Powodzenia na wystawie życzę!
Czekam na relację foto :)
Pozdrawiam

Łódka pisze...

Oj szkoda, że namacalnie nie mogę tam być, bo chętnie pojechałabym sobie na taką wystawę. Trzymam kciuki i życzę powodzenia :-)

Anonimowy pisze...

Mieszkam koło Otwocka więc daleko nie mam.Wybiorę się z przyjemnością aby podziwiać Twoje piękne rzeczy.Do zobaczenia na wernisażu.Pozdrawiam!AnnamariA

Mila pisze...

Удачи вам на выставке!!! Побольше положительных эмоций, все ваши работы заслуживают победы.

Kaprys pisze...

Annomario ujawnij się na wystwie, nie bądź już anonimowa; chciałam do Ciebie napisać...

Dziewczyny wiem, że dla niektórych z Was to bardzo daleko obiecuję zamieścić porządną relację.
Powinna być na blogu jak i na stronie Domu Kultury, zapraszam do odwiedzenia ;-)

Cieszę się, że tak licznie mnie wspieracie ;-)
Pozdrawiam serdecznie Aga

Natalia pisze...

Super Aguś!
Ja 3mam kciuki aby wszystko poszło po Twojej myśli.
Szkoda,że to tak daleko ode mnie:(

elisaday79 pisze...

Oj to trzymam mocniutko kciuki za wystawę! Choć z pewnością będziesz oblegana!:)
Świetna deseczka!:)

MROFKA pisze...

Z chęcią bym się na Twojej wystawie pojawiła. ponieważ to daleko nie będę ale wirtualnie z chęcią ją obejrzę. Powodzenia.

ewetka pisze...

Całym sercem życzę Ci powodzenia na wystawie, będę mocno trzymać kciuki ! Powodzenia :)

Ola pisze...

Trzymam kciuki-szkoda,że tak daleko

raeszka pisze...

Jestem jedną z tych co z niecierpliwością będą czekać na foto relację :). Uwielbiam aniołki :).