FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

piątek, 18 czerwca 2010

Madonna w technice pergaminowej !!!

Jakiś czas temu spacerując po blogach natrafiłam na blog Konwalia Amelii
i zostałam zauroczona madonną, krórą zobaczyłam.
Praca jest wykonana w techncie pergaminowej.
Grzecznie zapytałam czy obrazek jest na sprzedaż ...
Był !!!!!!!!!!!!!
Dziś już jest u mnie i mogę się nim pochwalić.



Piękne i misterne wykonanie.
Forma w stylu secesyjnym.



Dziewczyny polecam odwiedzić zdolną koleżankę, prezentuje na swoim blogu wiele pięknych prac.
 Ta nie była jedyną, która mi się spodobała, niestety mogłam sobie pozwolić tylko na jedną.
Ale nie wykluczone, że wrócę po jeszcze jedną pracę w kształcie wachlarza ;-)

16 komentarzy:

Unknown pisze...

ooo na prawdę śliczna. Wyjątkowa!

Annasza pisze...

Pięęęęęęękna ta Madonna, majstersztyk w wykonaniu! :))

artimeno pisze...

Dziękuję za taką piękną reklamę :-)) i oczywiście zapraszam wszystkich do swojego blogowego domku. Jeszcze dziś pokażę nową Madonnę i zakładkę w kolorze fioletowo - wrzosowym ;-) a w niedługim czasie chcę zorganizować pergamonowe candy dla wszystkich miłośników tej cudnej techniki.

arsarnem pisze...

piękna praca:)

aga pisze...

Ale cudo!!!!!jestem pod dużym wrażeniem!!!!I jak misternie wykonana!!!O takiej technice nic nie wiem, tak więc biegnę na blog aby podziwiać!!!Pozdrawiam serdecznie!

Janka pisze...

Kiedy zobaczylam te cudne zdjecia, powiedzialam sobie, ze musze sprobowac tej techniki. Podziwiam prace Amelii.
Pozdrawiam serdecznie

Fioletowe poddasze pisze...

Wow! jestem pod wrażeniem.

Peninia / Gosia pisze...

Ach jestem pod wrażeniem:)Cudo:)Piękne praca:)

Unknown pisze...

Praca przepiękna, robi wrażenie. Ja też biegnę na blog dowiedziec się co nieco o tej technice. Dzięki za inspirację:))

raeszka pisze...

Przepiękna praca :).

violcio11 pisze...

Masz racje, jest piekna. POzdrawiam sedecznie

kaprysia pisze...

To ciekawa i trudna chyba technika. Piękny nabytek, Pozdrawiam :)))

artambrozja pisze...

Madonna piekna :)
Zastanawiam sie nad techniką - chyba bardzo mozolna .
buziaki :**

Kasia pisze...

trafiłam na tego bloga kilka dni temu. Bardzo mnie zauroczył. Sledzę technike pergaminową już długo, ale nie mam odwagi spróbować
Pozdrawiam

Agnieszka - ABOKU pisze...

Piękna Madonna a w wykonaniu "konwalii Amelii" na pewno. Pozdrawiam.

Szara pisze...

No muszę przyznać, że choć tematycznie raczej nie dla mnie, to obrazek PRZEPIĘKNY i naprawdę genialnie zrobiony