FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

niedziela, 14 listopada 2010

Złote serce Różanego ...

Dominiki czytaj Różnanego Anioła - chyba nikomu nie trzeba przedstawiać ;-) o kim mowa ;-)
Tak sobie piszemy @ do siebie, wirtualnie gawędzimy i mam poczucie, że łączy Nas niepowtarzalna wspólnota dusz ;-)
Kilka dni tem Dominika obdarowała mnie iście po królewsku, same zobaczcie ;-)


Nieco wcześniej zachwycałam się na "różanym bogu " piękną filiżanką z koroną i właśnie taką zostałam obdarowana ;-)


Zapewniam Was, że każdy napój z niej spożywany smakuje po królewsku ;-)
Dostałam też wysmienitą kawkę ale już jej nie ma ...


Razem z filiżanką dostałam aniołkową zawieszkę, słynny i znany w bolgowym świecie znak rozpoznawczy Różanego Anioła.
Kochana jeszcze raz wielkie dzięki za Twe złote serce !!!


30 komentarzy:

artambrozja pisze...

Och zazdroszczę Ci Aga , normalnie zazdroszczę tych Skarbów :)
Piekna filiżanka i zawieszka :)
buziaki :**

Berceuse - Art pisze...

Piękne prezenty
Filiżanka bajeczna, mam słabość do takich rzeczy
Ściskam

Aga robie-bo-lubie pisze...

Śliczne prezenty!

B. pisze...

oj, jak bardzo chcialabym miec taka filizanke krolewska to tylko wiem ja sama:-)
ach ta Dominika o zlotym sercu:-)
pozdrawiam Was obie!
Basia

joie... pisze...

Piękne prezenty dostałaś... A filiżanka naprawdę cudowna... :)

Pozdrawiam Ciebie serdecznie :)

Barto pisze...

Cudownie została obdarowana :)

Rose pisze...

Aguś to Ty masz złote serce! :)
Buziaki :)

gina pisze...

cudne prezenty !
filiżanka dech zapiera ...

pozdrawiam serdecznie :)

Ulotne Chwile pisze...

Piękne prezenty:)
Pozdrawiam Aga

Sylwerado pisze...

A i mi się taka marzy. Odkąd zobaczyłam ją u Dominiki przyznam, że zawsze jak jestem gdzieś w pobliżu sklepu z porcelaną to wchodzę i szukam filiżanki z motywem korony, no i oczywiście na pchlich targach również się rozglądam:-)
Tak wielkie serce ma nasz Anioł!!!

z potrzebywnetrza pisze...

Aga -jak najwięcej takowych niespodzianek zyczmy sobie!!-a ja życzę Tobie!!Buziolki-aga

Nana pisze...

cudne prezenty! aniołków nigdy za wiele, a na podobną filiżankę sama też poluję :)

Annasza pisze...

Śliczne prezenty, filiżanka cudeńko :)) Pozdrawiam cieplutko :)

bozenas pisze...

Jestem zachwycona filiżanką:)))Jest po prostu CUDNA:))))ja maniaczko-zbieraczka filiżanek pieję z zachwytu:))Gdzie takie cudo można dostac(oprócz tego że od Różanego Anioła)pozdrawiam i zazdroszczę:)))

Atena pisze...

Tak znamy zlote serduszko Dominiki, ona jest niesamowita.
Aga prezenciki bajeczne, i wcale sie nie dziwie ze kawka smakuje po krolewsku.
Zawieszka to znak rozpoznawczy Aniolka.
Buziaki

Ania pisze...

Prezenty przepiękne. Szczególnie podoba mi się ta zawieszka.

barbaratoja pisze...

Prezent ekstra.
Ale filiżanka.... nawet pisząc jąkam się z wrażenia jakie na mnie zrobiła;-)))

ABily pisze...

Piekne, na filiżanke równiez polowalam ale w ostatniej chwili zrezygnowalam:)

z potrzebywnetrza pisze...

Agus -podeślij je!

Joasiunia:) pisze...

Fajnie jest mieć taką osóbkę... Pokrewną duszyczkę! Ech dobrze,że i ja taką mam:) Więc wiem, jak to dobrze jest...

A prezenciki cudne dostałaś:*

kajka pisze...

Piękny prezent. Anielski wręcz! :-)

Miejsce Sympatycznych Klimatów pisze...

ale fajna ta filiżanka!

pozdrawiam cieplutko!

ewamaison pisze...

ale super ta filiżanka, że o zawieszcze już nie wspomne, pozdrawiam, Ewa

nevermorequeen pisze...

piękności :) bardzo mi się podoba motyw korony. pięknie wygląda na tej filiżance.pozdrawiam :)

Ines pisze...

cudna filiżanka:D

Mama M. pisze...

ZAZDROSZCZĘ FILIŻANECZKI :) CUDEŃKO

Peninia / Gosia pisze...

Piękne prezenty!!Ciepło pozdrawiam;)

raeszka pisze...

Dostałaś cudną niespodziankę :).

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com pisze...

Adorable todo.

Saludos

Marzena pisze...

Prezenty cudowne,zwłaszcza zawieszka