FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

niedziela, 12 grudnia 2010

Ach tak klatki, nie koniecznie z ptaszkami.

W ostatnich dniach udało mi się ukończyć zawieszkę z motywem klatki,
już od dawna myślałam o takiej ozdobie tylko jakoś nie mogłam zanleźć fajnego schematu.
Mam nadzieję, że ten co odnalałam w sieci nie jest taki ubogi i mało atrakcyjny.
Zapraszam do obejrzenia.


Tak w całości.


Klateczka i ptaszek "na wolności"

Małe biscornu.




Wczoraj Penelopis zaprezentowała na swoim blogo piękną pracę ze wzorem klatki, zamieściła również schemacik klatki  można go znaleźć tutaj.

Ja już wiem, że tylko skończę ostatnią pracę xxx zaraz zabieram się za klatkę zaprezentowaną u Ani.

Ostatnio zrobiłam także kilka torebek prezentowych.




I troszkę różnych drobiazgów, które już posłałam do blogowych duszyczek lub niebawem poślę jako drobne upominki świąteczne ;-)
Miło jest zrobić niespodziewane prezenty, mam nadzieję że wszystkim obdarowanych prezenty się spodobają ...


To oczywiście tylko kilka rzeczy ale nie będę uchylać więcej z rąbka tajemnicy, niebawem wszystko się wyjaśni w blogowym świecie.

Kochane dziękuję wszystkim za wspaniałe komentarze !!!






34 komentarze:

jola_zola pisze...

No proszę... domek z ptaszkeim jest słodziutki i oczywiście misternie wykonany:)
A prezeciki jak to od Ciebie, urocze.
obdarowane osoby na pewno będa zadowolone z takich niespodziewanych prezentów:)

Javorkowo Aga Jaw pisze...

wszystko takie urocze i słodkie aż chce się schrupać

anya.es pisze...

Bardzo mi się podoba hafcik z klateczką dla ptaszorkow!:)))
Torby na prezenty - kapitalne! - jak to robiłaś je Agnieszko? Uchyl rąbka tajemnicy jak podobne cudeńka wyczarować domowym sopsobem??? ;)
Śliczności przygotowłaś na prezenty- będzie radocha! :)))
Pozdrawiam serdecznie! :)

Ania pisze...

Pomysł na torby na prezenty jest pierwsza klasa! A Twoje haftowanki są super profesjonalne i śliczne jak zawsze.

Wika pisze...

torebeczki w stylu eko śliczności

MariaPar pisze...

Świetny pomysł na retro torby. Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Śliczny pomysł na torebki prezentowe...a hafcik z klateczką uroczy!Ciepło pozdrawiam!

ANA pisze...

Klateczka z pticzką sliczna, torebusie retro fajny pomysł.Cmokusie

kajka pisze...

Ale słodkie to! Super pomysł!
A te prezenty!!! Ale się napracowałaś! Na pewno się nie jedna gębusia uśmiechnie na te cudenka. ;-)

Ulotne Chwile pisze...

Witaj Aga piękne klateczki:)))
Torebki też cudne mają w sobie coś...lubię takie, proste, a zarazem z gustem...
Pozdrawiam cieplutko

kaprysia pisze...

Haftujesz perfekcyjnie, a pomysł na torebki to chyba ściągnę:) Pozdrawiam cieplutko:)

Berceuse - Art pisze...

Jesteś niesamowita - zawieszka jest śliczna. Same cudeńka przygotowałaś na prezenty - napewno bardzo będą się podobały obdarowanym.
Pozdrawiam cieplo
Marta

raeszka pisze...

Widzę Agnieszko, że haftowanie wciągnęło Cię na całego :).

Zawieszka jest super :).

Dziewczyny na pewno będą zadowolone z prezentów, bo przygotowałaś same wspaniałości :).

Nana pisze...

Zawieszka urocza i ślicznie komponuje się z biscornu :) Zazdroszczę twojego zorganizowania, u mnie jeszcze prezenty nie gotowe a co dopiero mówić o opakowaniach. Mam nadzieję że szybko to nadrobię :) Pozdrawiam ciepło.

Dysiak pisze...

Ale zbieg okoliczności. Od tygodnia szukam wzoru na klatkę, a dziś są dwa. Ten u Penelopis już widziałam, a ten Twój jest uroczy i dość prosty i też można "ściągnąć". Jakbyście dziewczyny umieszczały te wzory na moje zamówienie ;))))) Dzięki.

bestyjeczka pisze...

Haftowanie "wzięło" Cię na całego ale to dobrze, bo cudeńka robisz. A "handmejdowe" prezenty są najfajniesze na świecie :-) Kto nie docenia ten kiep :P

ewamaison pisze...

jak zwykle wszystko bardzo piękne, pozdrawiam, ewa

Atena pisze...

Hafciki oczywiscie sliczne, tez widzialam schemat klatki u Ani i tez mam ochote wyhaftowac no ale chyba po swietach:-)
Torebki prezentowe takie jak lubie, czyz papier pakowny nie jest piekny?
Sciskam

barbaratoja pisze...

Taka torba to juz prezent;-)

Rose pisze...

Lubię klatki ale właśnie bez ptaszków.
Piękności jak zwykle :)
A z prezentów to na pewno każdy będzie zadowolony! :)
Buźka!

czary mary z materiału pisze...

Zawieszka z klatką cudna , a dostać prezent w takiej torebce to podwójna radośc :)) Ekstra są !

Sklepik pisze...

Bardzo podobają mi się torby na prezenty. Oryginalne i cudne.

Ania pisze...

Pierwszą maniaczkę klatek pozdrawia ciepluśko druga maniaczka.Prezenta cudne,co tu dużo pisać,nic tylko cieszyć oczy :-)

bozenas pisze...

Jak zwykle pięknych rzeczy natworzyłaś:)))szkoda ,że nie jestem tą duszyczką którą uszczęśliwisz swoim prezentem:)))pozdrawiam cieplutko:)

Eugenia Maru http://lulurulitos.blogspot.com pisze...

Qué lindo todo. Precioso.

Saludos

reni pisze...

U ciebie jak zawsze wszystko cudne...pozdrawiam

B. pisze...

Bardzo ladna klateczka, prosta i elegancka, a na dodatek ten ptaszek na wolnosci:-),wyszla super zawieszka.
sciskam serdecznie
Basia

Barto pisze...

Jak zwykle rewelacja :D
Pozdrawiam! :)

eniutek pisze...

Jejku ,jakie piękne cudeńka.
To prawda ,że elegancja leży w prostocie.
Bardzo mi się Twoje prace podobają i to wszystkie bez wyjątku.
Pozdrawiam serdecznie

Sylwerado pisze...

Aga,
Zawieszka klatkowa super, świetnie prezentuje się z tym mini biscornu:-)
A jak ją zobaczyłam, to od razu pomyślałam, że u Ani wczoraj był wzór klateczki. I ja przymierzam się do niej, tyle że to już chyba po świętach...
Torebeczki są bardzo ładne, fajny pomysł, no i materiały do ich wykonania są w zasięgu ręki.
A prezenty dla blogowych koleżanek na pewno wszystkim się podobają i spodobają:-)
Pozdrawiam.

agusia pisze...

No i kolejne cuda , aż mi się oczy świecą. POZDRAWIAM

ALEXLS pisze...

Wspaniala zawieszke wyhaftowalas!A ta gora prezentow to uczta dla oczu!Pozdrawiam cieplutko!

Elżunia pisze...

Haftujesz od niedawna-widać,że jesteś perfekcjonistką :)

Szara pisze...

Super pomysł z tymi torebkami :) Wzorek klatki śliczny :)

P.S - Nie tylko "kochane" komentują Ci bloga ostatnio ;) Wiem o przynajmniej jednym "kochanym" :D