FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 28 grudnia 2010

Po świętach a mnie nadal spotykają niespodzianki ;-)

Awizo w skrzynce było wczoraj ale dopiero dziś mogłam pobiec na pocztę, ale siedziałam jak na szpilkach...
Przyznaję się, że od razu po wyjściu z poczty dobrałam się do koperty ;-)
i oniemiałam ...
Zobaczcie same jakie śliczności przysłała mi Małgosia


Aniołek ma w kieszonce cudne serduszko ;-)



Razem z aniołkiem przyleciałam do mnie przepiękna karteczka i wspaniała kopertka, w moich ulubionych kolorkach.







Małgosiu kochana jesteś Aniołem !!!
Wszystko piękne i tak misternie wykonane !!!
Prawdziwą niespodziankę mi zrobiłaś !!!
Dziękuję !!!

22 komentarze:

Zawieszkowo pisze...

Aguś, śliczną Anielinkę dostałaś ;)
Buziaki!

zainspirowana pisze...

Anielica jest przepiękna! zazdroszczę :)

jjagnes pisze...

ale śliczna anieliczka ,kapitalny prezent

Alexandra pisze...

Śliczniusia Anielica w wykonaniu Małgosi :)

Ania pisze...

Anielina boska. Ma takie kochane puszyste skrzydełka. Strasznie mi się podoba. Pozdrawiam serdecznie!

kajka pisze...

Piękny prezent!

Mój świat i hafty pisze...

Aniołek jest bardzo uroczy.
Pozdrawiam!

lubewa pisze...

Piękny prezent.W pełni rozumiem Twoją radość, bo u mnie na półce cieszy moje oczy brązowa anielina od Gosi. Pozdrawiam serdecznie.

reni pisze...

piękny prezent..pozdrawiam

Nika pisze...

śliczny prezent :)))

Atena pisze...

Oj tak, zjawiskowy prezencik dostalas.
Karte to tylko oprawic w rame i powiesic.
Buzka

olenta pisze...

strasznie podobaja mi się te anieliczki Peninii, bardziej niż tildy :)

agajaw pisze...

jak słodko na serduchu

alexls pisze...

Przepiekne prezenty! Zarowno te od Malgosi, jak i te z poprzedniego wpisu! Gratuluje:)

Kajka pisze...

Piękne prezenty dostałaś. Anielica jest naprawdę zjawiskowa. Kartka również.
Pozdrawiam cieplutko

krysia_m pisze...

Dostałaś piękny prezent.

Ulotne Chwile pisze...

Anieliczka przepiękna -ślicznośći dostajesz:)
Pozdrawiam cieplutko w ten mroźny dzień i życzę udanej zabawy sylwestrowej:)

grubcio pisze...

Zapraszam na wymiankę recyklingową do siebie http://ugrubcia.blogspot.com/2010/12/post-nr-44-wielka-wymianka-recyklingowa.html

kaprysia pisze...

Śliczności i jak starannie wykonane:)Wielu miłych chwil w Nowym Roku Agusiu:)

AgnieszkaMD pisze...

Cudną niespodziankę dostałaś :).

Elżunia pisze...

Piękna jest :)
Samych radosnych dni w Nowym Roku 2011r
Gorąco pozdrawiam
Elżunia

Szara pisze...

Jak zobaczyłam te fiolety to przez chwilę myślałam że to Twoje prace :) Ale styl Peninii jest bardzo rozpoznawalny więc po chwili już wiedziałam od kogo są :) Bardzo ładne prace :)