FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

piątek, 22 lipca 2011

Karafki. Wyprzedaję serwetki !!!

Kochane dziś obrazkowo ;-)
Kilka ukończonych właśnie karafek ;-)







Taką herbaciarkę poczyniłam dla Eli z bloga Czary mary z materiału,
były jeszcze pojemniczki, ale zapomniałam o fotkach, całe zamówienie możecie zobaczyć tutaj


 Kochane zrobiłam porządki w komodzie w serwetkami i ponieważ jestem maniak zakupowy w tej materii ( ciągle coś kupuję w sieci, w sklepach, koleżanki donoszą, przysyłają ) komda pęka w szwach...  postanowiłam się kilku z nich pozbyć ( czywiście po to by zaraz nowych nakupować ;-)) jeśli któraś z Was byałby chętna coś dla siebie zakupić proszę o wieści.
Każda sztuka kosztuje 0,50 gr przy większej ilości jakieś gratisiki dorzucę.
Wybierajcie przebierajcie ;-)
Na każdej fotce po 4 wzorki żeby za dużo zdjęć nie było ;-)

1. Zestaw  jest po kilka sztuk z każdego wzoru.


2. Zestaw  jest po kilka sztuk z każdego wzoru  lawenda na fioletowym tle 2 sztuki.


3. Po jednej sztuce ze wzoru. 
Czarny ornament sprzedany. 


4. Ornamentów jest więcej
Owoce sprzedane 


5. Róże dużo, oliwa 2, Magnolia i osty sprzedana. 


6. Zestaw róża 3 sztuka,ornament jedna, fiolet i lawenda 2 szt  


7. Pierwszy wzór 3 szt., świąteczna 2 szt, jedna z oliwą. 
Ptaszki sprzedane 


8. Po jednej sztuce ze wzoru świątecznego.
Truskawki sprzedane i lawenda.


9.   Czekoladowych jest sporo,aniołki 3 sztuki, stokrotki 2 sztuki,  czarna 2 sztuki.. 


10. Fioletowe wzory 1 szt, złota 1 szt, lawendy 2 szt, oliwa sprzedana


11. Owocwe i muzyczna po 1 szt.
Róża i podróże sprzedane 


12. Herbata i kawa sprzedane, zostały tylko babeczki kilka sztuk. 


13. Po jednej sztuce listki mikołaje, żyrandol, tylko ornamenty roślinne jest więcej. 


14. Lawenda 2 szt.
Fiołki sprzedane 

Proszę o wiadomości na @ i pozostawienie komentarzy, żeby inne dziewczyny wiedziały co już zaklepane ;-) 








19 komentarzy:

Qra Domowa pisze...

11-RÓŻĄNĄ
8-TRUSKAWKOWĄ
7-PTASI

Qra Domowa pisze...

I JESZCZE 6-LAWENDA I TĘ Z MONOGRAMEM

Kaprys pisze...

Zaklepane - poproszę adresik na @

Irina pisze...

wonderful bottles!

misz-masz barbary pisze...

to ja może od końca
14- 1 szt fiołki
12-po 2 szt każdego
10- po 1 szt wzory z dołu zdjęcia
9- 1 szt chokolat
8- lawendowe pole
5- po 1 szt oliwa i magnolia
4 - obydwa wzory owoców tyle ile jest
już piszę e-maila

Destiny ikt pisze...

Kochanie karafki piękne, jesteś w tym mistrzem! A do tego, jak zwykle korcisz serwetkami:) to ja poproszę:
5 zestaw - 2x róże
7 zestaw- 2x dzika róża
8 zestaw - 1x truskawka
9 zestaw - 2x czekoladka :)
11 zestaw - 1x owoce +1x podróże ( mozaika)
12 zestaw - po jednej z każdego
i to wszystko :)
Wysyłam maila - ściskam.

bozenas pisze...

To ja proszę:
zestaw 2 trzecia lawenda 1 szt
zestaw 6 czwarta ornamenty 2 szt
zestaw 12 trzecia tea 2 szt
zestaw 13 pierwsza 1 szt:)
juz piszę na maila

fanta1992 pisze...

oj piękne prace i serwetki, kusisz żeby się zająć decoupage;)

Berceuse - Art pisze...

Kaprysku cudowności tworzysz - jak zawsze jestem pełna uznania. Piękne karafki...piękne

Kaprys pisze...

Obecnie w poście uaktualnione ilości dostępnych sztuk ;-)
Wszystkie do tej pory złożone zamówienia odłożone dla nowych właścicielek.
Dziękuję za zakupy !!!
Aga

EL RINCON DE CHELO pisze...

Preciosas servilletas ¿las vendes? ¿mandas fuera de tu país? besos

Chelo

Ulotne Chwile pisze...

Wspaniałe karafki Aga:)ja też musiała bym się zabrać za moje, tylko trzeba jeszcze mieć co w nie nalać;))))heh
Pudełko w róże podbiło moje serce, bardzo ładne|:)
Pozdrawiam ciepło AGA;)

Zuza pisze...

jejuu! ja chce:
http://2.bp.blogspot.com/-vk_eqTrH1xw/TimQfr1F8uI/AAAAAAAAGeI/d9XSJk6DCro/s1600/1.jpg te 3 kwieciste po 1 szt
http://2.bp.blogspot.com/-G7EQH7Ps_QQ/TimQkxQtomI/AAAAAAAAGeQ/J1r974Q5n9Q/s1600/3.jpg ta czarno-biala
http://1.bp.blogspot.com/-CSZupLAskes/TimQpej3saI/AAAAAAAAGeY/DA9sXY-CbPs/s1600/5.jpg prawy gorny rog
http://1.bp.blogspot.com/-ocpkDNd2uYw/TimQvB_2U8I/AAAAAAAAGeg/jx2wYLc5PLo/s1600/7.jpg ta z ptaszkami
http://2.bp.blogspot.com/-xxuy6HBNqVw/TimQ0RPscOI/AAAAAAAAGeo/dgkbY0u4C0M/s1600/9.jpg strokrotki i te gipsowe aniolki prawy gorny rog
http://4.bp.blogspot.com/-zLeR1T7sy7s/TimQ3CbmhKI/AAAAAAAAGes/cS1822VJF7I/s1600/10.jpg lewy gorny rog
http://4.bp.blogspot.com/-yzNZi6VhyMg/TimRIHh3I2I/AAAAAAAAGe8/45kunF1vuuo/s1600/14.jpg fiolki
oczywiscie wszystko po 1 szt. mam nadzieje, ze jeszcze je masz.. :) Juz pisze maila :)

Kaprys pisze...

Zuza odłożone wszystko ;-)
Dziewczyny obecny stan ilości jest aktualny.
Agnieszka

violi igłą malowane pisze...

Piękne karafki , wczoraj miałam okazje na żywo zobaczyć twoje dzieła u Janeczki ..

Anonimowy pisze...

oj piękne te serwetki, ja się też chcę ustawić w kolejce _ jak jeszcze coś jest:-)
Z 1 - 2 szt czarnych ornamentów
Z 6 - 1 szt w biało-fioletowe paski z czarnymi ornamentami (prawy dolny motyw)
Z 10 - 1 szt fioletowe wzory
Z 13 - 1 szt żyrandol
pozdrawiam
decoren

Kaprys pisze...

Z ostatniego zamówienia wszystko jest, napisz do mnie @.
Agnieszka

ika pisze...

Kaprysku, jeśli sa to poprosze po jednej sztuce z
14 - lawenda
12 - babeczki i dzbanek sepii
9 - czekoladka
Dzięki!

misz-masz barbary pisze...

wszystko dotarło bardzo dziękuję i pozdrawiam