FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 28 września 2011

Niespodzianka od Kajki o złotym sercu.

Pewnego dnia nie świadoma niczego wybralam się aby zobaczyć co kryje awizo, które znalazłam w skrzynce.
W przesyłce znalazłam takie oto cuda cudeńka.


Była to prawdziwa niespodzianka, ponieważ nie umwaiałyśmy się z Kajką, która prowadzi bolg " Skarbnica  duszy " na żadną wymiankę.
Myślę, że większość z nas zna blog Kajki, jakby któś go jeszcze nie odwiedzał, to polecam szybciutko kliknąć tutaj
Jak będziecie odwiedzać świat "Skarbnicy duszy " pozdrówcie ode mnie autorkę bloga ;-)





Dostałam pudełko na herbatę lub na przydasie ;-)
Pudełeczko perfecyjnie wykonane i w moich ulubionych kolorkach ;-)

W środku znajdowały się różnokolorowe muliny. 
Mulinki napewno wykorzystam do haftowania.
  

Kochana Milko bardzo dziękuję za niespodziankę.


20 komentarzy:

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Rzeczywiście śliczna i bardzo miła niespodzianka :)
Pozdrawiam serdecznie :)

Ania pisze...

Ale cudowności. Skrzyneczka naprawdę wspaniała.

Gwinoic pisze...

Ale masz szczescie;)

bozenas pisze...

Piękna skrzyneczka:)Jaka wypracowana:))A mulinki na pewno się Tobie przydadzą:))pozdrawiam:))

MariaPar pisze...

Super skrzyneczka :-)

kajka pisze...

Aguś, cieszę się, że Tobie się spodobało. Chciałam jakoś podziękować, Ty wiesz za co. ;-)

jola_zola pisze...

wspaniały prezent otrzymałaś:):):

Janeczkowo pisze...

Piękny prezent. Mnie Kajka też kiedyś tak zaskoczyła. Pozdrawiam:)

czary mary z materiału pisze...

Ho,ho ,cudeńka :))Miła niespodzianka :)
Pozdrawiam :)

ABily pisze...

takie niespodzianki cieszą najbardziej:)i jaki trafiony prezent, pudeleczko w Twoich kolorkach i mulinka, ktora napewno sporzytkujesz w swoich pracach.Pozdrawiam Aguś i szczerze zaskoczyło mnie to co napisalas u mnie.Wiem,ze jesteś drobniutką osóbką ale tego wzrostu to się nie spodziewalam:)Ja szpilki nosze przy moich marnych 155 i męzu 190 cm, czasem to nawet wskazane:)Cmok cmok dla kudlatego przyjaciela:)

Atena pisze...

Wszyscy lubia takie niespodzianki, zaskoczenie 100%
Piekne jest to pudelko, i wiesz w sam raz na trzymanie mulin. OOOooo to teraz bedzie sie dzialo pewnie niebawem cos wyhaftujesz:)
buzka

agusia pisze...

pudełeczko cudne, no i całkiem w Twoim klimacie, a takie prezenty z zaskoczenia są najlepsze. POZDRAWIAM

basiulula pisze...

Prezenty od serca i to takie, których się nie spodziewamy są najmilsze:))

Aleksandrowe myśli pisze...

Fantastyczna niespodzianka :) Ja mam mały postój w swoich haftach :/

Aldona pisze...

Radość z niespodzianki - bezcenna :)

Anonimowy pisze...

Niespodzianka miła, ale chyba jeszcze milsze jest to, że przesłana z serca i bezinteresownie :)

Dysiak pisze...

Przepiękne pudełeczko. Kajka jest zdolna niezwykle i świetnie wstrzeliła się w Twój styl. Pozdrawiam serdecznie. Dzięki za miły e-mail. Kochasia ucałuj serdecznie w pyszczydło.

aga pisze...

łał!Ale niespodzianka!rzeczywiście bardzo ładne pudełeczko!!!:)

kaprysia pisze...

Miła niespodzianka:) A jak tam najpiękniejszy psianioł na świecie?;)Drapanko zauszkowe przesyłam i mruczanko od Mrautak:)

raeszka pisze...

Szkatułka jest cudna :).