FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 16 sierpnia 2012

Kapryśne serce do przygarnięcia ;-)


Dziewczyny dawno mnie nie było, ale czasami tak wychodzi, że nie daję rady zapanować nad rzeczywistością i nad sobą też ;-)
Ale żeby nam się milej zrobiło, chciałam ogłosić małą zabawę ;-)
Otuż jest do przygarnięcia zawieszka serduszko - chętni który ofiarują jej nowy dom, mogą zostawić wiadomość pod tym postem; 15 września poszukam nowego domku dla Kapryśniego serca.

To serce szuka nowego domku ;-)


Na blogu Galerii pojawiło się bardzo dużo metalowych wieszaczków, zapraszam do odwiedzenia - klik tutaj



Pozdrawiam wszystkich odwiedzjących serdecznie !!!!!!!!!!!



28 komentarzy:

Beata pisze...

Z chęcią przygarnę to serduszko i dobrze o nie zadbam :-)Jest piękne:-)
beciahafciki.blogspot.com

Unknown pisze...

Serduszko jest śliczne, oferuję mu swój domek:)

Avrea pisze...

Idealne do mojego fioletowego pokoju ;)
pozdrawiam
Ag

Beata pisze...

Otwieram drzwi mojego domku dla serduszka :) Chętnie przygarnę !

Marzena pisze...

Jako,że mój decoupage chwilowo czeka cierpliwie w kąciku,to serduszko chętnie przygarnę :D

Ishin pisze...

Moze to serduszko zechce zamieszkac w kraju Queen Elizabeth??? Zapraszam :))

Fabryka Spokoju pisze...

Ściany mojego domu chętnie przygarną to śliczne serduszko i należycie się nim zaopiekują :)

ThimbleLady pisze...

to śliczne różane serduszko serdecznie zapraszam pod swój dach, razem będzie nam miło i bezpiecznie

Ulotne Chwile pisze...

Aga ustawiam się oczywiście w kolejce:)
Pozdrawiam cieplutko

Danusia pisze...

Chętnie przygarnę to serduszko, a moja wnuczka dobrze się nim zaopiekuje.
Pozdrawiam:)
PS. A do kiedy można zamawiać bombki?

misz-masz barbary pisze...

Agnieś no jak ulał będzie pasowało do naszego nowego wyremontowanego pokoju, także bardzo chętnie przygarnę takie serduszko :)
pozdrawiam gorąco :)

Joanna pisze...

Jakie cudne!!!!! No, nie śmiem marzyć, że będzie moje....Ale muszę się zapisać, muszę. Taka okazja, może się już nie zdarzyć...

Kasia pisze...

Iskierka mi w oczku zablysnela na widok Twojego pieknego serducha!...a do galerii juz pedze... xxx

Bewix - Bea pisze...

serduszko jest piekne chetnie ozdobię nim kącik moich malutkich słoneczek :-)

jagodaj pisze...

Piękne serduszko, może zechce zamieszkać w pięknym Krakowie???

Anonimowy pisze...

Jakie śliczne!Może u mnie zechce zamieszkać:)Pozdrawiam

Bożenka pisze...

Prześliczne, uwielbiam serca i róże, a różane serce to już moje marzenie. Pozdrawiam

Ulkaaz pisze...

Tak piękne serduszko chętnie przygarnę ;))

lejdi.ana pisze...

otwieram szeeeeeeroko drzwi mojego domku dla tego serduszka:-)
w moim różowo-fioletowym pokoiku na pewno byłoby dobrze...
pozdrawiam cieplutko:)

Anonimowy pisze...

Już się zakochałam w tym sercu- jest idealne dla mnie i mego wystroju-zapraszam do mojego domku :)

Jomo pisze...

Aguś proszę i mnie wpisać na listę chętnych do adopcji :)
Z radością zaopiekuję się tak pięknym serduszkiem, będzie mogło kaprysić ile tylko chce :D!
Ciepło pozdrawiam :)

MikaMila pisze...

I ja też chętnie się zaopiekuję tym przepięknym serduszkiem! Idealnie będzie ozdabiało mój biały korytarz :)

skimmia pisze...

Serduszko skradło moje serce więc trzymam kciuki żeby zamieszkało ze mną ...
pozdrawiam ciepło

Renata Cz.P. pisze...

Kaprysiku, ja chciałam się tylko przyznać do splagiatowania Twojego pomysłu na dzwonek. Dziękuję za inspirację i pozdrawiam.

Qra Domowa pisze...

aguś jestem przekonana,że serduszko dobrze by sie u mnie czuło:)))))....ale jakie piękne rzeczy w galerii!!!!

Blue pisze...

Agnieszko serducho urocze, a ten wieszaczek z ptaszynką i motylem cudowny. Jeśli chodzi o kominek to chyba był to jeden egzemplarz. Został on przywieziony z Niemiec i był robiony na zamówienie. Dziękuję za odwiedziny i cieplutko pozdrawiam

Dysiak pisze...

Kochanie ja Twoje serce z miłą chęcią przygarnę :)

Unknown pisze...

Na serduszko za późno,ale chcę pochwalić pudełka ciasteczkowe,ślicznie wykonane,lubię słodkości ,aż ślinka cieknie.Zapraszam w wolnej chwili do obejrzenia mojego pianina w decoupage.www.zmyslyipomysly13.blogspot.com
pozdrawiam