FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

piątek, 1 lutego 2013

To już 34 tydzień mija ;-)

Moje najnowsze brzuszkowe fotki ;-) teraz już z okazalszym rozmiarem.
Ale nie ma się co dziwić, to już 34 tydzień ;-)
Już niewiele zostało, choć czuje się jakbym była małym słonikiem, jeszcze daję radę, przyznając się, że już mi nieco ciężko ...


Retro mamuśka ;-)


Anielskie, choć z wyłączeniem cierpliwości ;-))))) 


W wersji B&W to co jest w górnej części bloga.

Jest jeszcze kilka śmiesznych ;-) i z lekka romantycznych ;-) ale może innym razem je zaprezentuję, żeby nie zamęczać Was fotkami.
Zdjęcia już tradycyjnie wykonane przez moją serdeczną koleżankę Barbarę Kłudkiewicz, która jest właścicielką Studia Foto - Okrąglak - klik
W studiu tym można wykonać wiele wspaniałych zdjęć, w różnych stylach i z różnych okazji.
Odwiedźcie stronę, może znajdzie się coś dla Was, ja ze swej strony gwarantuję pełen profasjonalizm i wspaniałą atmosferę sesji, wspomnienia niezapominane oraz doskonała pamiątka na zawsze ;-)

U mnie sezona wydmuszkowy zaczęty, muszę się spieszyć, bo mało czasu mam, do początku marca ;-) później nasz Maluszek będzie wypełniał cały wolny czas i zapewne nie powstanie już żadna pisanka...

Dziewczyny większość paczek wydmuszkowych wysłana, pozostałe wyślę dziś i w poniedziałek.
Życzę udanje pracy !!!
Pozdrawiam i uciekam do pracy wszelakiej !!!





33 komentarze:

ANA pisze...

Ale czas leci, zaraz będzie dzidzia, zaraz będzie miała 1 roczek, zaraz będziesz babcią :):)

Palmette pisze...

Na tę babcię to jeszcze poczekasz, oj poczekasz, ale mamuśka z Ciebie fajoooowa. :) Uściski serdeczne

Rose pisze...

Jeszcze troszkę Aguś...
Pięknie wyglądasz, zdrówka! :)

ania2111 pisze...

Wyglądasz cudnie i tak radośnie!!!!Aż Ci trochę zazdraszczam.Ja już swoje "maleństwa" odhodowałam i zaczynam tęsknić za całowaniem małych paluszków.Trzymaj się ciepło i uwazaj na choróbska.Zdjęcia piękne.To taka fajna pamiątka na później.Pozdrawiam i trzymam kciuki!

PS.Wydmuszki odebrałam.Baaaardzo dziękuję.

Ela czary mary pisze...

Ale ten czas leci :)Piękne zdjęcia ,wygladasz swietnie :))

Marzena pisze...

Gdzieś wcięło mi komentarz:P Chciałam tylko przytaknąć,że czasu niewiele wkrótce będzie,ale za to jaka radość z maluszka :)Pozdrawiam

Lilla pisze...

E tam, jak słonik. Wyglądasz super. Taka cała na okrągło.

eniutek pisze...

Pięknie wyglądasz :) jak przyszła szczęśliwa mamusia :) Pozdrawiam serdecznie

kajka pisze...

Phi, a co Ty myslisz, że od marca ktoś pisanki tutaj będzie chciał oglądać?! ;-) No dobra, może trochę też, ale wiadomo Kto tu ma teraz rządzić! ;-)

Ludkasz pisze...

Pięknie wyglądasz:) Pozdrawiam:)

Marta pisze...

Ślicznie wyglądasz. Piękne fotografie :)
Pozdrawiam
Marta

Slonka pisze...

Ślicznie wyglądasz, odpoczywaj dużo, póxniej już się za wiele nie da ;)

aldi pisze...

Ślicznie wyglądasz!!!

bozenas pisze...

Masz piękną pamiątkę:))szkoda że jak ja chodziłam z brzuszkiem nie było mody na robienie zdjęć :)raczej się brzuszki chowało pod namiotami:)))

ystin pisze...

śliczna mamusia!
niziutko już ten brzuszek masz- w końcu to tuż, tuz...

Irena pisze...

ale jestes fajna w ciazy,piekny brzuszek,no i widac ze sie dobze czujesz,zycze Wam wszystkiego dobrego,i fajnego spokojnego porodu,milutko pozdrawiam irena

Alicja pisze...

Pięknie wyglądasz ale pięknej kobiecie ładnie we wszystkim i w każdym stanie.

ewamaison pisze...

GRATULUJĘ !!!! A czy wiesz kogo nosisz pod serduchem? pozdrawiam, ewa

Annasza pisze...

Ślicznie wyglądasz, piękny brzuszek! :))) Dziękuję za przesyłkę, dziś do mnie dotarła, wszystko jest SUPER :))

Agnieszka - ABOKU pisze...

Ślicznie Aguś, pozdrawiam :)

Snow pisze...

Śliczna sesja. Matko, jak ten czas leci, to rzeczywiście już tuż tuż:)))
Dużo zdrowia dla Was, Aguniu:)))

olimpia2708 pisze...

Wyglądasz kwitnąco
pozdrawiam serdecznie :))

ania.mania pisze...

Jesteś piękną Mamusią! Wyglądasz kwitnąco :)) Dziś mi się zatęskniło za zapachem niemowlęcia, który dla mnie jest najcudowniejszym zapachem na świecie!!! Choć chyba już nie byłoby mnie stać na tą anielską cierpliwość i cieszę się, że moje Aniołki są odchowane :))
Zdrówka życzę i cierpliwości iście anielskiej! :D

Anonimowy pisze...

Gruba jestes.I tak ci juz moze zostac.

hania pisze...

Agnieszko, wyglądasz naprawdę pięknie i widać, że jesteś szczęśliwa. Zyczę wszystkiego co najlepsze.
Pozdrawiam,Hania Piasecka

lejdi.ana pisze...

Prześlicznie wyglądasz!:)
Pozdrawiam cieplutko:)

Dysiak pisze...

Retro-mamuśka mnie powaliła :) No całkiem okazały ten brzunio, ale do słonka kochana to Ci jeszcze baaaardzo daleko. Musiałabyś długo nad tym popracować.

Dysiak pisze...

słonika kciałam napisać. Słonko to jest bos promienna :)

LadyDi pisze...

piękne promienne zdjęcia :)
pozdrawiam

Isza Sza pisze...

Cudowna sesja ciazowa:) Piękna mama z brzusiem :) Oj tak, juz niedługo i maleństwo będzie w Twych ramionach:)

Pozdrawiam :)
isza

P.S. ja juz tez ruszyłam z malowaniem pisanek....czas goni a praca dosyć trudna i delikatna....:) Jedna wydmuszka poszła w straty z pomoca mojej córci, ale udało sie z niej zrobic flakonik na kwiatuszki:) Powodzenia w malowaniu

Jomo pisze...

Magiczny, wyjątkowy czas :)))
Co WIDAĆ! :)

International Directory Blogspot pisze...

Hello!
After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
"International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
Missing yours join us
If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
I think this community could also interest you.
We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
Thank you for your understanding.
Please follow our blog, it will be very appreciate.
I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
After your approval to join us, you will receive your badge
We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
Regards
Chris
I follow your blog, I hope it will please you
To find out more about us, click on the link below:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
Pozdrawiam
Chris
Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

Ania pisze...

Ładne zdjęcia i pięknie wyglądasz! Też sobie zrobiłam taką sesję i stała się pamiątką już po dwóch dniach ;)
Mówisz Okrąglak? Aż sprawdziłam adres. To 200 metrów od mojego domu ;)