FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 3 kwietnia 2013

Kawiarniana herbaciarka.

Herbaciarka skończona już dawno, czekała tylko na zamontowanie uchwytu ...
Co wiązało się z wywierceniem otworu, który to musiał nabrać przysłowiowej "mocy urzędowej" czyli wymagał również natchnienia ;-)
Czekała, czekała i się doczekała ;-)
Zatem prezentuję w pełnej krasie ;-)

Oto ona.


Otwierana jak książka.
Wieczko cieniowane.


Boki lekko przecierane.



Uchwycik zawsze pomocny w otwieraniu ;-)

Taki mały przedmiocik a cieszy i pomieści w sobie cztery rodzaje herbaty ;-)





27 komentarzy:

Berceuse - Art pisze...

Piękna herbaciarka i uchwycik pomysłowy

Pozdrawiam
Marta

Małgoś 13 pisze...

Cudowne pudełeczko.

Ula H. pisze...

Piękna !!! Jak szkatułka na jakieś cenne skarby.

princes1976 pisze...

Urocza!Ma w sobie coś romantycznego. Herbata z takiej herbaciarki na pewno będzie dobrze smakowała. Pozdrawiam
asia

Mazmika pisze...

Cudowna!
Pozdrawiam :)

-mamon- pisze...

Urocza :)

brydzia pisze...

Piękna herbaciarka!
Pozdrawiam:)

Szpuleczka pisze...

Herbaciarka przecudna!!!

aagaa pisze...

Perfekcyjnie wykończona....

Aga robie-bo-lubie pisze...

Cieniowane boczki lubię. A tymi uchwytami to jest tak, że zlecam to mojemu mężowi. I czasami kurz się zbierze, zanim się za to zabierze (aż się zrymowało). Niestety ja nie jestem tak dokładna jak on, więc zawsze czekam cerpliwie.

Jomo pisze...

Aguś kochana herbaciarka cudna!! Moc urzędowa i mi jest znana...;);D

Malusia Roksanaka w niebieskościach NAJSŁODSZA!!

Buziaki Wam posyłam :***

Diana Marzejon pisze...

Przepiękna :) Bardzo stylowa....

czary mary z materiału pisze...

Piękna!Pozdrawiam :D

Ulotne Chwile pisze...

Prześliczne pudełeczko:)
Pozdrawiam Aga:)

violi igłą malowane pisze...

W takie ślicznej szkatule , miło się będzie trzymać herbatki ..

Anonimowy pisze...

Stworzyłaś pudełko w stylu, który bardzo lubię. :) Uściski serdeczne

Kwiaciarenka pisze...

powiem tylko jedno,cudo.Pozdrawiam

Slonka pisze...

Piękna :)

Alicja pisze...

Ładna stylowa herbaciarka.Z tym uchwycikiem fajny pomysł.

Marzena pisze...

ładniutka

Qra Domowa pisze...

piekna herbaciarka....ale jednak Roksanka mnie rozprasza:)))))))))))

Ilona pisze...

Cudowna herbaciarka i piekny motyw. To wlasnie moja bajka.
Usciski Ilona

Pani Karwowska pisze...

Bardzo ładna praca. Lubię taki klimaty. Przy okazji zapraszam na mojego pierwszego w życiu i nowotwartego bloga :) Pozdrawiam! Kasia

raeszka pisze...

Cudna praca taka z klimatem :).

Una pisze...

Bardzo ładna skrzynka wyszła!
Lubię takie motywy i zachowaną fakturę drewna.

z potrzebywnetrza pisze...

Fajny efekt!i wzór !ciepłe pozdrówka -aga

Unknown pisze...

Piękna serwetka i bardzo ładnie wkomponowana w pudełeczko :)