FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

sobota, 18 stycznia 2014

W paryskim stylu.

Tym razem szkatułka w pryskim stylu, prosta w dekoracji ale wymowna, oczywiście kropkowana.



Towarzyszą jej ulubione o tej porze roku obłędnie pachnące hiacynty.



Dziś szybko ale treściwie ;-)
Prace nad innymi dekupażami trwają nadal.

Pozdrawiam

21 komentarzy:

Jadwiga pisze...

Wspaniała! Jej niepowtarzalności dodają chlapania (kropeczki)
pozdrawiam

Renata pisze...

Urocza szkatułka, pięknie wykropkowana. Pozdrawiam.

ABily pisze...

sliczne to pudełeczko:)bardzo podoba mi się motyw ktory użyłaś:)Pozdrawiam

Peninia / Gosia pisze...

Śliczna szkatułka:) Buziak!

Black Cat pisze...

Motylki i kropkowanie dwie najbardziej lubiane przeze mnie ostatnio motywy:-)
Czy kwiaty są z tej samej serwetki,co wieża?
cieplutko pozdrawiam

Unknown pisze...

Niby prosta, ale jaka śliczna ;)

Berceuse - Art pisze...

Prześliczna jest!!!

Ludkasz pisze...

Pięknie...rozmarzyłam się;)

aldia pisze...

Paris, Paris, uwielbiam ten motyw ;)

Alicja pisze...

Paryskie tematy zawsze mi się podobają.Pozdrawiam.

Silvia pisze...

Qué bonita, es muy fina y elegante.
Besos y Feliz Año nuevo.

Anonimowy pisze...

Kropki na szkatułce przywiodły mi na myśl Paryż skąpany w deszczu, po ulicach którego spacerują damy pod pięknymi parasolami. :) Pozdrawiam serdecznie

kajka pisze...

Bardzo ładne pudełeczko!

Unknown pisze...

Piękna......:)))

Stylowe inspiracje graszel pisze...

zne zapraszam do mnie http://styloweinspiracjegraszel.blogspot.com/

Joanna pisze...

Pudełko śliczne:) Trochę się tu u Ciebie rozgościłam.Dodaje do obserwowanych. Tworzysz piękne prace i będę częściej zaglądać. Pozdrawiam

Nika pisze...

pięknie się prezentuje:))
Pozdrawiam

Lirtea pisze...

Muy bonita
Saludos

Unknown pisze...

Sliczna:) Super wychodza Ci te kropki:) Tez musze kiedys sprobowac:) Pozdrowienia

Ulotne Chwile pisze...

Cudna Aguś :)pozdrawiam cieplutko

anette196 pisze...

Szkatułka cudna, bardzo mi się podoba, bo przecież kocham tą kolorystyką :)