FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

sobota, 13 września 2014

Fioletowy fotel - " Brzydkie Kaczątko ".


Kolejne brzydkie kaczątko, które "wpadło" w moje ręce ...
Tak wyglądało.


Nie robiłam zdjęć kiedy sama rama była pomalowana, tylko już po zrobieniu nowej tapicerki.
Tapicerka jest dziełem moje taty.
Pytałyście gdzie znajduje się pracownia, żeby nie było wątpliwości podaję adres:
Pracownia Renowacji Mebli Tapicerskich
ul. Kasprowicza 50
Warszawa - Żoliborz.


Tak prezentuje się fotel po całkowitej renowacji na moim nowym tle.
Lekko pofalowanym, bo tak dobrze schowałam klipsy do mocowania, że tuż przed sesją nie mogła ich odnaleźć ...



Drewno malowane matową farbą.
Tym razem bez przecierek.


Tapicerka i cała konstrukcja pod materiałem ( czyli gąbka i pasy ) nowe.
Miałam wiele próbek materiałów do wyboru, ciężko było ale udało się i myślę, że to była dobra decyzja.


Fotel jest to do sprzedania dostępny tutaj .


Dzielnie w sesji brał udział lampion, który można nabyć tutaj.


Oraz manekin, który można nabyć tutaj

15 komentarzy:

Renata pisze...

Fotel cudnie wygląda po renowacji- taki sam mają teściowie, ciekawe czy uda mi sie go wysępić?:)

aldia pisze...

Stał się przepięknym łabędziem!!!!!
cudne tło, uwielbiam te klimaty :)
Buziaki, miłego weekendu!

Irena pisze...

piknie wyglada,fajny kolor,nawet nie pomyslalam ze lila taski fajny,pozdrawiam milutko

Irena pisze...

piknie zie udalo,kolorek nawet nie myslalam ze taki pikny do wnetrz,pozdrawiam milutko irena

deco.szuflada pisze...

Piękny - i w Twoim ukochanym kolorze:) Pozdrawiam, isz

Zofiana pisze...

Ze starego fotela zrobiłaś świetny mebel!

Deququ pisze...

Świetny kolor! I wydaje się taaaaki wygodny :)

Różana Ławeczka pisze...

Fiolet ukochany kolor Agnieszki:) nie mogłaś wybrać lepiej Kochana...a dla Taty brawa za cud zmian:)
Buziaki:)

Pollyanna pisze...

Piękny fotel po renowacji :-)
Zapraszam do odwiedzin mojego bloga http://www.blog.pollyanna.pl/ lub http://www.pollyanna.pl/
Pozdrawiam
Pollyanna

ALEXLS pisze...

Czekalam na jego finalowe zdjecia odkad zobaczylam zajawke na fb! Umiesz stopniowac napiecie;) Bardzo efektowny i nietuzinkowy! JEstem pewna ze nie bedzie dlugo czekal na nabywce!

Pozdrawiam!

ANA pisze...

Wyszedł super :)

Ulotne Chwile pisze...

Super Aga wyszło ,bardzo mi sie podoba;)Pozdrawiam ciepło

eniutek pisze...

Metamorfoza Twojego fotela wbiła mnie w mój fotel . Przecudnie odnowiony. pozdrawiam

Dysiak pisze...

Piękny fotel. Super Ci wyszedł. Ten manekin-powalający :)

Szabeli pisze...

Piękny kolor. Fotel jak nowy.