FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 4 czerwca 2015

Boże Ciało w Łowiczu - fotorelacja.

Bajecznie, kolorowo a zarazem majestatycznie.
Kilka ujęć myślę, że wiele mówić nie trzeba, tyle misternego haftu w jednym miejscu, w tym samym czasie, to fenomen Łowicza.




Stroje przepiękne aż trudno oczy oderwać.




Panów też nie zabrakło :-)








Dziewczyny jak malowane.





Tradycja pielęgnowana z pokolenia na pokolenie.


Roksanka była zachwycona swoją równieśniczką.






Roksanka musiała spróbować jak to jest rzymać szarfę ;-)
Z wielkim przejęciem towrzyszyła odpoczywającej dziewczynce - trzymającej poduszkę


Pozdrawiam

6 komentarzy:

bozenas pisze...

Zawsze mnie zachwyca jak widzę ludzi ubranych w stroje regionalne na jakieś święto:))i tak bez przymusu tylko z miłości do regionu:))Często tak jest np w Zakopanym w niedzielę jak górale jadą do kościoła:)
Roksanka-sama słodycz:)))

Jasmin pisze...

Bajecznie, kolorowo, lubię takie klimaty.

Monika pisze...

Magicznie,jak z bajki! Pięknie to wygląda:)

Wspaniale,że pielęgnują tradycje. To wyjątkowi ludzie!

ania pisze...

Też bym chciała zobaczyć na żywo Boże Ciało w Łowiczu właśnie ze względu na stroje. Ale trochę im współczuję bo stroje łowickie po za tym że są piękne to są bardzo ciężkie i jest w nich gorąco. Wiem bo uwielbiałam ten strój tańcząc w zespole folklorystycznym. Bardzo się cieszę że coraz więcej ludzi zaczyna doceniać Polską kulturę. Pozdrawiam Ania!!!

aldia pisze...

śliczne te stroje ;) szczególnie dzieciaczków :)
dziękuję, że mogłam popatrzeć :)
pozdrawiam!!!

agatek pisze...

Bardzo Ci dziękuję za ten fotoreportaż :)
Gratuluję talentu i pięknych prac :) Pozdrawiam