FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 26 sierpnia 2015

Wieszak z płaskorzeźbą.


Już od dawna przestawiałam po domu deskę z falowanym brzegiem, już sama nie pamiętam od czego ona była; deska  w bliżej nie określonym kolorze, postanowiłam pomalować ją na szaro, następnie całość przetarłam białym woskiem a następnie tylko w zakamarki rzeźby wtarłam ciemno -brązowy wosk.
Do tak odmalowanej deski zostały przykręcone metalowe wieszaczki - trochę siermiężne .... ale myślę, że całość komponuje się zadowalająco.


Cały wieszak jest sporych rozmiarów, spokojnie może zawisnąc w przedpokoju.
Szuka nowego domu, jakby ktoś był zainteresowany zapraszam do kontaktu @.



Kolejne mebelki i dodatki już czekają w kolejce na prezentację.

Pozdrawiam 

8 komentarzy:

Monika pisze...

Piękny jest!

Unknown pisze...

Bardzo fajny

Anonimowy pisze...

jest cudowny - szkoda że za duży - może coś wymodzisz innym razem - tp pogadamy w tej kwestii - buziaki ślę Marii

bozenas pisze...

śliczny wieszak:)))

Nika pisze...

Wieszak baardzo mi się podoba:))

Jowi pisze...

świetny wieszak i wieszaki choć może są trochę siermiężna , jak napisałaś, to w całości naprawdę fajnie to wygląda....

zielenie pisze...

Prześliczny!

kajka pisze...

Oj piękny jest!!! Gdzie Ty tyle cudnych przedmiotów do ozdobienia znajdujesz... Nie jest to pytanie, tylko się zastanawiam.., bo wszystkie wyjątkowe. Buziaki dla Oxi!!!