FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

czwartek, 18 kwietnia 2019

Akrylowe jajka zawieszki.


Dawno mnie tu nie było, ale nie oznacza to, że nic nie robię, wręcz przeciwnie pracy mam dużo a czasu ciągle brak.

Takie oto zawieszki powstały na zamówienie.
Jajko z akrylu duże bo 12 cm.
Zdobione papierem ryżowym.
Wyciski z foremek i lekkiej masy plastycznej, postarzane preparatami firmy Cadence.








Do zobaczenia niebawem.

4 komentarze:

Alicja pisze...

Fajnie że jesteś :-). Piękne te jajeczka. Pozdrawiam :-).

Aďka pisze...

Krásne kraslice!
Pekné sviatky,
A.

bozenas pisze...

Wesołych świąt kochane dziewczynki:))))
u mnie na wielkanocnym "drzewku"wiszą pisanki od Ciebie:)))

Szara Sowa pisze...

Przepiękne. Wesołych Świąt!