FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

środa, 27 stycznia 2010

Trochę decoupage'u.

W ramach odganiania zimy zrobiłam wczoraj tacę ... dużo kwiatową ;-)



Do kompletu wcześniejszych oliwek, takie oto buteleczki i tackę.



I zakładkę do książki.









Tradycyjnie w moim ulubionym kolorze ;-)

4 komentarze:

kaprysia pisze...

Chyba i ja się przeproszę z decoupage:) Pozdrawiam:)

MariaPar pisze...

Zakładka śliczna. A zimę trzeba gonić. Niech się troszkę wystraszy, to przestanie tak mrozić. Pozdrawiam

z potrzebywnetrza pisze...

..fantastyczna!!!!!!!! zakładka.
Pozdrawiam

raeszka pisze...

wszystko jest prześliczne, tylko podziwiać :)