FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

wtorek, 28 lutego 2012

Nic nowego - ale wszystko nowe ;-)

Wiosna w kolorze fioletowym ...to nic nowego w moim przypadku ;-)
ale są też pewne nowości... po za tym, że za oknem sypie śnieg ... brrrr !!!!



Ostatnio nabyte ptaszkowe domki ;-)))



Szkatułce i komplecikowi do przypraw w kształcie króliczków też nie mogłam się oprzeć ;-)))
Tak do firmy jak i do domu przybyły te przedmiociki ;-))

Ostatnio zapałałam miłością wielką do pewnego wzoru serwetkowego i pewnie nie raz zobaczycie przedmiociki z tymi wzorkami, na pierwszy ogień poszedł serwetnik i pisanki ;-)))




I pierwsze ( ale napewno nie ostatnie ) w tym roku pisanki ...


 Ciasteczkowo słodziakowe pisanki ;-)






Trochę ich zrobiłam, ale motyw ten bardzo przypadł mi do gustu ;-)


Fioletowe klipsiki to również nowy nabytek galerii, obecnie dostępne na Pchlim targu 2



Na koniec ciekawostka ;-)
Drobne godździki kupione 14 lutego w Biedronce ...
Nadal stoją w wazonie i mają się dobrze.
Jeszcze nigdy nie miałam tak długo ciętych kwiatów ...


Wirtualne kwiatki i pozdrowienia dla wszystkich odwiedzjących moje skromne progi !!!



Oby  do wiosny !!!!

35 komentarzy:

ewuva pisze...

Wiosennie i zachwycająco, do fioletu potrafisz przekonać...piękności!
Pozdrawiam ciepło;)

Jagna pisze...

fioletowy to jeden z moich ukochanych kolorów :)
piękne dekoracje :)

kajka pisze...

Przede wszystkim cudne zdjęcia! Nie pomyślałabym, że pisanki z tym wzorekiem moga być takie fajne, a tu patrz jaka niespodzianka!
Zajączki i domki dla ptaszków wymiatają! W ogóle piekne tam u Ciebie!

Lilka pisze...

cudowne dekoracje! a jajka mnie urzekły!!!

OxiGra pisze...

Śliczne nowe nabytki, a pisanki przesłodkie!

MARYANKA pisze...

Czy aby na pewno te pisanki nie są czekoladowe w środku? Słodki pomysł. :)

Atena pisze...

Aga jesli juz zyczelas pisanki, myslisz o swiatecznych dekoracjach to na pewno z wszystkim uporasz sie na dlugo przed. Te motywy na jpisankach sa swietne! :)

Anonimowy pisze...

Sądziłam, że tylko ja mam sentyment do "kwiatków z prlu" ;) Uściski Agnieszko :) Słodka seria dekupaziów bardzo mi się podoba.

Anonimowy pisze...

Śliczności same w Twojej galerii! Motywy na pisankach i serwetniku wyglądają tak... zachęcająco! I te wszystkie domki dla ptaszków, i króliczki... mogłabym u Ciebie stracić majątek! Dobrze, że nieczęsto bywam w Warszawie (choć lokalizację i dojazd już sobie sprawdziłam).
Ninka.

Magda Juchniewicz pisze...

Śliczne, inspirujesz wciąż to świeżym twórczym pomysłem, tym razem już światecznym i jakże orzeźwiającym :-)) usciski Magda

ABily pisze...

Aga, ty wiesz jaka ja mam slabośc do ptasik budek, najchetniej mialabym je wszedzie.Podoba mi sie nowy motyw serwetkowy, ślicznie wyszly Ci te pisanki:)I jakie goździki cudne, uwielbiam je:)

bozenas pisze...

bardzo fajnie że rozjaśniłaś fiolet na Twoim blogu:))Jest pogodniejszy:))te wszystkie dodatki są urocze:))a serwetka niesamowita:)takie małe filiżaneczki,fikuśne,aż dziw że mieszczą się na jajeczku:)))cudności:))pozdrowienia:)))

Jomo pisze...

Urocze dodatki. Szczególnie domki przyciągają moje oko i chyba nawet serducho ;)

czary mary z materiału pisze...

Pięknie u Ciebie ,mnóstwo cudnych przedmiotów ,słodziutkie pisanki bardzo mi sie podobają :)

brydzia pisze...

Taki cudowny wiosenno - wielkanocny post : śliczne zdjęcia i cudowne dekoracje! Pięknie to wszystko zaaranżowałaś:)))
Pozdrawiam:)

basiulula pisze...

Wspaniałe te nowości!!!
Motyw serwetkowy rzeczywiście przepiękny, podkładki do kubeczków z tym motywem byłyby rewelacyjne:))
Pozdrawiam.

kaprysia pisze...

Widziałam te urokliwe serwetki:) Jak cudnie u Ciebie różnorodnie i słonecznie:) Uściski ślę i drapanko wiadomo dla kogo:)

aga pisze...

Aguś śliczne to wszystko!!!a pisanki z tym wzorem wyglądają przepięknie...Aguś a masz może jedna serwetkę z tym motywem do odsprzedania?Pozdrawiam serdecznie:)

Kasia z Różności pisze...

Fajne dekoracje, a ten motyw faktycznie jest świetny! :)

petra bluszcz pisze...

Same rewelacje u Ciebie - ptaszkowe domki, klipsiki, pisanki... Wcale się nie dziwę, że ten motyw serwetkowy Ci się tak spodobał...
Pozdrawiam cieplutko!

Snow pisze...

Pisanka z paterą to moja ulubiona!:)) Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Nic dziwnego że zakochałaś się w tych serwetkach.
Mnie też zauroczyły!!
Jaja rewelacja, a i resztę zdjęć oglądam jak zwykle u Ciebie z zachwytem.
Buziaki:)))

artambrozja pisze...

Aaaa!!! Aga dobrze, że ja mam daleko do Wawy bo pewnie bym spała w Twojej galerii !!!
Albo koczowała przed :))
same cuda u Ciebie , te pisanki - zjawiskowe, ptaszki, koguciki - bomba !!!
Lece maila pisac :)
buziaki :**

Irena pisze...

wszystko tak ladne,mamy ochote na lawendowa wiosne co?

Qra Domowa pisze...

Agus ja chce wiosny:))))))))))))))///z lawendą irysami,krokusami....w fioletach:)))

amanoo pisze...

Mnóstwo śliczności u Ciebie, a goździczki są bardzo wdzięcznymi kwiatkami, długo cieszą oko.

olimpia2708 pisze...

Wszystko piekne brak mi słów
Pozdrawiam serdecznie

Jowi pisze...

Te króliczki to i mi wpadły w oko.W ogóle same rarytasy są u Ciebie.Pozdrawiam cieplutko.

skimmia pisze...

Ślicznie i inspirująco u Ciebie :-)
pozdrawiam

Aba pisze...

Pisanki urocze, niby motyw mało pisankowy a jednak wyglądają świetnie :)

raeszka pisze...

Pięknie jest w Twoim sklepiku, szkoda, że tak daleko mieszkasz ...

Prace cudne, faktycznie motyw jest przeuroczy :).

Moim rodzicom też jeszcze stoją te goździki :).

Nataliya pisze...

Wszystko jest takie fajne.

Morita pisze...

Hola como siempre maravillada!!!!con tu blog. Por razones de salud de mi madre no puedo visitarlas.por falta de tiempo.Desde Argentina te saludo,hasta pronto... **Mora**

Deco-Pasja pisze...

Jakie cudne, smakowite pisaneczki!
Wiesz, że ostatnio przeszedł mi przez myśl pomysł zrobienia jajek z ciasteczkami?
Jak wystarczy mi wydmuszek i czasu, to może zrobię sobie takie :)
Fajniutkie są bardzo :)

syzyf-pablo pisze...

piękne rzeczy robisz, gratuluję i czekam na kolejne wpisy