FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!

FARBY AMAZONA NAJTANIEJ W POLSCE !!! KUPISZ W MOJEJ GALERII !!!
KLIKNIJ I ZOBACZ PALETĘ KOLORÓW

Obserwatorzy

To ja "we własnej osobie"

To ja "we własnej osobie"
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!

Wielka wyprzedaż w Art. Galerii Kaprys !!!
Zobacz koniecznie, dużo okazji !!!

poniedziałek, 27 lutego 2012

Poniedziałek dzień informacji tj. wieści o Akademii Rękodzieła i zamawiam manekiny ;-)

Zawsze Akademia Rękodzieła była organizowana w Lubilinie, teraz drogie Panie będzie w Warszawie ;-)
Czyli okazja dla tych co nie miały czasu bądź możliwości wybrać się do Lublina.
Wszelkich informacji można zasiągnąć u Agnieszki klik tutaj
Zachęcam Was do udziału, ja już wybrałam warsztaty z malowania na jedwabiu ;-)
Tego jeszcze nie robiłam a nęci bardzo ;-))))

Ponadto informuję, że Akademia odbywać się będzie w mojej Galerii ;-)
Tym bardziej zapraszam, będzie okazja poznać osobiście wiele blogowych twórczych osobowości ;-)

A i jeszcze okazja uczestniczki kursu będą mogły nabyć po atrakcyjnych cenach prepataty firmy Stamperia ;-))




Jako  drugie wieści są takie, ponownie zamawiam manekiny, jeśli jest ktoś chętny proszę o wiadomość na @
Im szybciej tym lepiej - dostawa przewidziana na ten tydzień.
Koszt 75 zł.
Kolor podstawy do wyboru: ciemny brąz, jasny, biała lub czarna - tych kolorów ostatnio nie było.
Korpus ze styropianu, bez koszulki.


Tylko proszę o przemyślane zamówienia, muszę z góry za wszystko zapłacić a dla siebie biorę sporą ilość.
Wszystko będzie można odebrać u mnie w galerii w dowolnym terminie, no i przy okazji napić się kawki.


Tytułem ogłoszeń koniec, lecę lakierować pisanki ;-))))
Buziaki na dobry początek tygodnia posyłam ; -))))



8 komentarzy:

Arsdecoria pisze...

zawsze jest mi przykro, że takie fajne rzeczy dzieją się tak daleko ode mnie... buuu...

Ania pisze...

Super,że w Twojej galerii zbierze sie tyle miłosniczek;)
Aga,ja obecnie poszukuje nogi do manekina,takiej ja jest na Twoim zdjęciu,bo manekina mam,ale ma brzydka metalowa nogę,może masz jakis namiar i tano?

EWA pisze...

Dzień dobry:) Miałabym wielka ochotę zamówić 2 takie manekiny! Jestem co prawda z Łodzi ale myślę, że mogłabym się zorganizować i odebrać osobiście:) np. podczas Akademii rękodzieła. Oto mail do mnie-proszę dać znać czy "da radę" z tymi manekinami. Jestem znajomą Agi Arnold.
Oto mój mail -ewasad121@wp.pl

oraz blog nicnieorbienie twórcze tworzenie

Pozdrawiam ciepło-Ewa Sadowska

Smoczyca pisze...

Szkoda. Dla mnie to też za daleko :(

Agnieszka Arnold pisze...

Ewunia, jak się nie zorganizujesz, to ja też mogę je przywieźć 17-tego :)))

Unknown pisze...

Jak ja bym chciała tam być i spotkać te wszystkie fantastyczne osoby!!!!
Może uda mi się wpaść w drodze międy moim domem a pracą.
Pozdrawiam gorąco:)

Kaprys pisze...

Edytko postaraj się nas odwiedzić, możesz przyjechać tylko na wybrane warsztaty, może w niedzielę będzie łatwiej ???
Pozdrawiam A

Anonimowy pisze...

Witam, chciałabym zamówić jeden manekin,
mój email k.makowska@wp.pl
Pozdrawiam :)